Pro Active International introduceert DataViewTM; de eerste 'online'
'interface' die 'real-time' toegang biedt tot de Internet MonitorTM
database (10-01-2001)
Pro Active International introduceert een unieke online methode om
onderzoeksgegevens 'real time' te analyseren. DataView is een
web-based 'interface' die directe toegang verschaft naar de Internet
Monitor database. DataView stelt de gebruiker in staat om zijn eigen
real-time queries te maken, gebaseerd op specifieke informatie
behoeften, die resulteren in kant-en-klare tabellen en grafieken.
De 'real time' queries, die via de DataView Interface kunnen worden
gemaakt, resulteren in overzichtelijke grafieken en tabellen. De
grafieken en tabellen verschaffen alle informatie over gebruik,
verwachtingen en houdingen van Internet gebruikers in 22 verschillende
landen wereldwijd.
De Internet Monitor is gebaseerd op een grootschalig online onderzoek,
dat twee keer per jaar wordt uitgevoerd. Het onderzoek is gebaseerd op
meer dan 400.000 Internet gebruikers die willekeurig zijn benaderd via
meer dan 2.000 frequent bezochte websites in Europa, Noord Amerika,
Latijn Amerika, Australië en Azië.
Liesbeth Hop: CEO Pro Active International: 'Wij zijn zeer verheugd
onze klanten 'real time' toegang te verlenen naar onze databases,
zodat zij zelf queries kunnen maken op onze data of op de data van hun
eigen - door ons uitgevoerde - individuele onderzoeksprojecten.'
Pro Active International ontwikkelde de Internet Monitor in
samenwerking met diverse toonaangevende Internet bedrijven, waaronder
AltaVista, RealMedia, Yahoo!, MicroSoft Network, 24/7, Excite, Ad
Pepper, DoubleClick, Active Advertising, France Telecom, CNN Europe,
The Disney Digital Network, Initiative Media, Beenz and IDG
Communications.
Voor het verkrijgen van gratis toegang naar een gedeelte van de
Internet Monitor resultaten (Juni 2000), middels de DataView web-based
interface, kan contact worden opgenomen met Nicola van Loon, tel. 0031
20 5040300, email n.vanloon@proactiveinternational.com