Ontevreden? Laat het ons weten!
Bent u ontevreden over de wijze waarop u wordt behandeld door de
gemeentelijke organisatie of door een van haar medewerkers of
bestuurders dan kunt u hierover bij de gemeente een klacht
indienen. De gemeente Capelle aan den IJssel heeft sinds 1 januari
2001 een nieuwe regeling voor de behandeling van klachten.
Informatie hierover kunt u inwinnen bij het informatiecentrum in de
hal van het gemeentehuis op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur,
telefoonnummer 010 - 2848484 of bij de informatiebalie van Sociale
zaken, telefoonnummer 010 - 2848457. Hier is ook een klachtenfolder
te verkrijgen.
Bent u ook na behandeling van de klacht door de gemeente niet
tevreden, dan kunt u de klacht voorleggen aan: de Gemeentelijke
ombudsman. Deze houdt wekelijks een inloopspreekuur op donderdag
van 10.00 tot 12.00 uur in de Openbare bibliotheek aan het
Stadsplein 39. U kunt de ombudsman ook telefonisch bereiken op
telefoonnummer: 010 - 4111 600.
Gemeente Capelle a/d IJssel