Gemeente Capelle a/d IJssel

Ontevreden? Laat het ons weten!

Bent u ontevreden over de wijze waarop u wordt behandeld door de gemeentelijke organisatie of door een van haar medewerkers of bestuurders dan kunt u hierover bij de gemeente een klacht indienen. De gemeente Capelle aan den IJssel heeft sinds 1 januari 2001 een nieuwe regeling voor de behandeling van klachten. Informatie hierover kunt u inwinnen bij het informatiecentrum in de hal van het gemeentehuis op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur, telefoonnummer 010 - 2848484 of bij de informatiebalie van Sociale zaken, telefoonnummer 010 - 2848457. Hier is ook een klachtenfolder te verkrijgen.

Bent u ook na behandeling van de klacht door de gemeente niet tevreden, dan kunt u de klacht voorleggen aan: de Gemeentelijke ombudsman. Deze houdt wekelijks een inloopspreekuur op donderdag van 10.00 tot 12.00 uur in de Openbare bibliotheek aan het Stadsplein 39. U kunt de ombudsman ook telefonisch bereiken op telefoonnummer: 010 - 4111 600.