Hilversum, 22 januari 2001

Nedstat sluit overeenkomst met Bright Alley
Bright Alley en Nedstat hebben een overeenkomst gesloten waarbij Bright Alley 'certified reselling Partner' van Nedstat wordt. Dat betekent dat Bright Alley gecertificeerd is om haar klanten te adviseren over een aantal producten van Nedstat en die producten kan verkopen of implementeren in websites. De overeenkomst is gesloten voor de producten Sitestat en Nedstat Pro. Sitestat is het meest uitgebreide website-tracking en analysepakket voor grote dynamische sites om bezoekgedrag te meten en weer te geven. Naast het real-time meten en online weergeven van overzichten, biedt de applicatie ook de unieke mogelijkheid om Flash te meten. Nedstat Pro biedt 24 uur per dag actuele bezoekgegevens met gedetailleerde overzichten ten aanzien van o.a. bezoekersaantallen, klikpaden en technische rapportages.

Over Nedstat (www.nedstat.com)
Nedstat is gevestigd in Diemen en ontwikkelt producten en diensten voor het meten en analyseren van het bezoek aan websites. Nedstat is marktleider op het gebied van deze 'web-tracking services' in de Benelux en is bezig aan een snelle Europese expansie. Wereldwijd zijn er meer dan 900.000 gebruikers van Nedstat producten of diensten. Naast de Nederlandse vestiging, zijn er ook verkoopkantoren in Frankfurt, Parijs en Londen. Nedstat telt 80 medewerkers. Over Bright Alley (www.brightalley.com)
Bright Alley loopt voorop als het gaat om nieuwe ontwikkelingen op communicatie- en mediagebied. Als baanbrekend onderdeel van NOB combineert het bedrijf jarenlange ervaring in (audiovisuele) content met knowhow van nieuwe media en multichanneling. Bright Alley beweegt zich op het gebied van nieuwe media waar internet, mobile, tv en radio steeds meer samenkomen. Het bedrijf is specialist op het gebied van webcasting, interactieve TV, smal- en breedbandig internet, e-mail marketing en is met de business unit Mobile actief op het vlak van mobiele toepassingen zoals SMS, WAP, GPRS en UMTS.