Remedy Corporation neemt het Franse Deodis over

Remedy versnelt de implementatie van Enterprise Applications in Europa

Amersfoort, 29 januari 2001 Remedy Corporation, een vooraanstaand leverancier van IT Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) oplossingen, heeft vandaag het overnamecontract getekend met het niet beursgenoteerde Deodis SA. Het Franse Deodis SA is een Europese marktleider op het gebied van Asset Management en CRM-integratie. De overname is onderworpen aan gebruikelijke sluitingsvoorwaarden en zal eind januari 2001 definitief zijn.

Deodis concentreert zich op implementaties van Asset Management, Help Desk en CRM enterprise-omgevingen. Door de expertise van Deodis heeft een aantal grote Europese bedrijven zich snel kunnen aanpassen aan marktveranderingen ten gevolge van het internet. Daarnaast hielp Deodis ze hun business assets strategisch te managen. Deodis ervaring in CRM-processen en -implementatie resulteert voor hen in een hogere klanttevredenheid en geeft ruimte voor meer gepersonaliseerde klantgerichte marketing.

Overname van Deodis is een logische stap. Asset Management en CRM zijn snel groeiende markten in Europa. Het marktleiderschap van Remedy in ITSM gekoppeld met de ervaring van Deodis in Asset Management en CRM versnelt onze groei en versterkt onze positie in Europa, zegt Jaques Sebag, vice president EMEA van Remedy. De gecombineerde expertise benadrukt onze focus op onze klanten en partners in heel Europa. Remedy heeft zich duidelijk gecommitteerd om s werelds grootste bedrijven snel te laten reageren op de groeiende vraag naar strategisch Asset Management en CRM oplossingen.

Remedy is de maatstaf in IT Service Management oplossingen, met alleen in Europa al meer dan 3500 klanten, zegt Serge Malet, zojuist benoemd tot Hoofd Professional Services van Remedy Zuid Europa en voorheen Managing Director van Deodis SA. De combinatie van Remedy s grote applicaties met Deodis specifieke ervaring in Asset Management en CRM biedt de perfecte oplossing voor veel organisaties in Europa.

Over Remedy
Remedy is een vooraanstaande leverancier van Information Technology Service Management (ITSM), Customer Relationship Management (CRM) and eProcurement oplossingen. Wereldwijd zijn op meer dan 9850 sites Remedy-oplossingen geïmplementeerd.

Organisaties kunnen versneld eBusiness functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatieprogramma s en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy oplossingen. Door de focus op interne en externe service, verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten maken met tevredenheid gebruik van haar producten in Nederland. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland en heeft in 1999 een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar service kunt u vinden op de website: www.remedy.com.

Voor meer informatie
Whizpr
Ward van Beek
0317-410 483
ward@whizpr.nl