Meedingen naar de CRM Award 2001
Amersfoort, februari 2001 - - Ondernemingen die willen meedingen naar de CRM Award 2001 hebben tot 1 juni de kans om hun CRM-project in te sturen naar F&G Publishing. De projecten worden door een deskundige jury beoordeeld op criteria zoals de integratie van front- en backoffice en het stroomlijnen van verschillende klantgerelateerde processen. Deelname staat open voor alle ondernemingen die bezig zijn Customer Relationship Management in te bedden in hun organisatie. De uitreiking van de CRM Award vindt donderdag 18 oktober 2001 plaats op Universiteit Nyenrode te Breukelen.
Vakkundige jury
De ingezonden CRM-projecten worden beoordeeld door een jury die bestaat uit
de volgende personen: Marnix Bügel, VODW; Drs. Tom Dolkens, iTEM; Drs. Herman
Gores, CustomerBase; Prof. dr. Janny Hoekstra, Rijks Universiteit Groningen;
Prof. dr. Ed Peelen, Universiteit Nyenrode; Bob Pen, Nuon; Drs. Teun Putter,
F&G Publishing; Mariëlle van der Zwan, PricewaterhouseCoopers.
Waarom meedingen naar de Award?
Naast de kans om de prestigieuze CRM Award te winnen biedt deelname de
mogelijkheid om de kwaliteit van het CRM-project te laten toetsen. Daarnaast
betekent deelname veel publiciteit in de vakpers, de kans de onderneming te
profileren bij interne en externe relaties en een verhoogde inzet van
medewerkers.
Nadere informatie en inschrijving:
· Op de website www.fngpubli.com kunnen gegadigden het aanmeldingsformulier
vinden.
· Voor vragen over de procedure: Maricken Hengeveld, congresmanager.
Telefoon: 033 - 422 40 86 of e-mail: maricken@fngpubli.com.
· Voor inhoudelijke vragen: Teun Putter.
Telefoon: 06 - 21 55 4851 of e-mail: Teun@fngpubli.com.
· Voor sponsormogelijkheden: Alex Timmer.
Telefoon: 033 - 422 40 77 of e-mail: Alex@fngpubli.com.
F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom Uitgevers en geeft
(hand)boeken, vaktijdschriften, nieuwsbrieven en interactieve media uit. Dit
doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en CRM) en
ICT (documentmanagement en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze
vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels: Call
Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant, VIP vakblad voor
documentmanagement en KM vakblad over kennismanagement. Enkele evenementen:
CRM Award, Nationaal Call Center Congres, CustomerBase Jaarcongres, Congres
over kennismanagement en de VIP Businessclub. Tenslotte heeft F&G Publishing
naast haar eigen website, www.fngpubli.com, twee internetplatforms binnen
specifieke vakgebieden: www.callcenterplaza.com en www.viponline.nl.
Voor redactionele informatie: PB0401
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon:
055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com of web:
www.influx-pr.com.