VERNIEUWDE WEBSITE POSTBANK.NL MAAKT HET MAKKELIJK
Op 5 maart is de nieuwe website van Postbank live gegaan. De opzet van de site
is om op heldere en toegankelijke wijze het afhandelen van alle geldzaken zo
makkelijk mogelijk te maken. Postbank biedt klanten betere informatie op maat,
de mogelijkheid berekeningen te maken en producten te vergelijken en om direct
online producten af te sluiten. Daarnaast kunnen klanten hun dagelijkse
geldzaken via internet afhandelen.
Vanuit de historie is Postbank een bank waarbij het thuisbankieren altijd al een
belangrijke rol heeft gespeeld. Deze manier van bankieren kenmerkt zich door een
grote zelfstandigheid waarbij de klant zelf keuzes maakt. Postbank hanteert een
uitgebreide multidistributiestrategie waar internet, als distributiekanaal, een
belangrijke plaats inneemt. Steeds meer mensen maken gebruik van de
mogelijkheden en het gemak dat door internet geboden wordt. Op dit moment worden
de geldzaken van ongeveer 1 miljoen girorekeningen via Girotel afgehandeld.
B
ij de nieuwe site staan gemak en transparantie centraal. De duidelijke en
heldere navigatie speelt hierbij een grote rol. Hierbij wordt gebruik gemaakt
van het zogenaamde 'klik-klik-klaar-principe'. Ook ingewikkelde producten worden
toegankelijk gemaakt, waarbij informatie op maat en rekenmodules ondersteuning
bieden. Bovendien biedt de site meer actualiteiten en aanbiedingen.
Postbank besteedt veel aandacht aan de beveiliging. Naast de controles via
toegangcodes
en tancodes geeft Postbank ook advies aan klanten op welke zaken men moet letten
bij
online activiteiten.
Over Postbank
Met ruim 7 miljoen rekeninghouders is Postbank een van de grootste financiële
dienstverleners in Nederland. De betaalservice is een belangrijk aspect van onze
dienstverlening. Maar Postbank doet meer. Via de Girorekening biedt Postbank
niet alleen diensten zoals betalen en sparen, maar ook lenen, beleggen,
verzekeren en hypotheken. Postbank beschikt over de deskundigheid om al deze
producten en diensten voor iedereen gemakkelijk en toegankelijk te maken. Want
gemak voor de klant staat voorop. De Postbank streeft ernaar klanten op actieve
wijze en via diverse distributiekanalen een breed assortiment scherpgeprijsde en
heldere producten te bieden die hun belofte waarmaken. Door moeilijke producten
makkelijk te maken, stelt de Postbank klanten in staat zelf keuzes te maken en
financiële doelen te realiseren. Meer informatie is te vinden via
www.postbank.nl