Oplossingen van Remedy mobiel beschikbaar

Uitgebreide toegang tot kritische bedrijfsgegevens via PDA s van Palm

Amersfoort, 27 maart 2001 - Remedy Corporation, vooraanstaand leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM)-toepassingen, heeft vandaag Remedy Sales Continuum en Remedy Link voor PDA s van Palm geïntroduceerd. Medewerkers van grote ondernemingen kunnen nu toegang krijgen tot kritische bedrijfsgegevens opgeslagen in de CRM- en ITSM-applicaties van Remedy via alle op Palm OS gebaseerde PDA s.

Het uitbreiden van de capaciteiten van Remedy s CRM- en ITSM-oplossingen met mobiele mogelijkheden biedt bedrijven de mogelijkheid ook buiten kantoor voordeel te hebben van hun IT-investeringen. Medewerkers hebben buiten de deur met Remedy Sales Continuum en met Remedy Link toegang tot waardevolle bedrijfsgegevens via hun PDA van Palm. Het systeem verbetert de self-service capaciteiten, waardoor de tijd dat zij geen toegang hebben tot de gegevens gereduceerd wordt. Technici in de buitendienst kunnen nu bijvoorbeeld trouble ticket informatie toevoegen en bekijken op de plaats waar het probleem zich afspeelt. Managers kunnen zo op de hoogte blijven van tijdsafhankelijke zaken. En commerciële buitendienstmedewerkers dragen in hun binnenzak de laatste gegevens inzake klant, product, prijs en orderstatus.

De krachtige combinatie van Remedy s software capaciteiten met de mobiliteit van Palm PDA oplossingen biedt gebruikers van Remedy de mogelijkheid om een aanzienlijke verhoging van de productiviteit te bewerkstellingen. Dit bevordert vervolgens de klantrelatie , aldus Jerry Jalaba, VP Enterprise Solutions Group van Palm.

Palm s beproefde HotSync technologie zorgt voor een betrouwbare synchronisatie van de informatie met Remedy Sales Continuum. Met Remedy Link voor Palm PDA s 1.5 biedt Remedy gebruikers directe mobiele toegang tot haar CRM- en ITSM- applicaties door maximaal gebruik te maken van Palm s systeem capaciteiten, inclusief het gebruik van handzame barcode scanners voor Symbol Technologies. De toepassingen zijn nu beschikbaar voor Palm 3.5 en lager en zal binnenkort te gebruiken zijn voor Palm OS 4.0 PDA s.

Over Remedy
Remedy is een vooraanstaand leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) oplossingen. Wereldwijd zijn op meer dan 9850 sites Remedy-oplossingen geïmplementeerd.

Organisaties kunnen versneld eBusiness functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatie-programma s en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy oplossingen. Door de focus op interne en externe service, verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten maken met tevredenheid gebruik van haar producten in Nederland. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland en heeft in 1999 een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar service kunt u vinden op de website: www.remedy.com.

Voor meer informatie
Whizpr
Willemijn Vader
0137-410483
remedy@whizpr.nl