Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)

B e a u t y T r a d e S p e c i a l s u c c e s v o l v e r l o p e n
Meer bezoek op Beauty Trade Special

De Beauty Trade Special heeft dit voorjaar alle voorgaande records gebroken. De beurs, die van 17 tot en met 19 maart in de Jaarbeurs Utrecht werd gehouden, trok ruim 17.000 bezoekers. Dat waren er 3.000 meer dan de afgelopen editie. Zowel bezoekers als exposanten waren uiterst tevreden over het verloop van de beurs. Er was dan ook sprake van een geanimeerde, zakelijke sfeer èn een hoge orderbereidheid bij de bezoekers.

Een recordaantal bezoekers kwam naar Utrecht om zich te oriënteren op het branchebrede aanbod. Naast het reguliere aanbod van producten en diensten, was er voor bezoekers dit jaar veel te beleven. Zo was er veel belangstelling voor het Internet Plaza, een initiatief van Jaarbeurs Exhibitions & Media, de BT&EA en de UV-Gids. Op het Plaza konden bezoekers kennismaken met sites van exposanten. Verder werd ook het lezingenprogramma goed bezocht en was er de nodige interesse voor het Informatiecentum Plastische Chirurgie. Hier kregen bezoekers informatie over plastisch chirurgische en - cosmetische behandelmethoden en de mogelijke samenwerking met de beautybranche in het voor- en na traject van deze behandelingen.

Beauty salon
Als volgende evenement op de beautykalender staat de Beauty Salon, die van 8 tot en met 10 september in de Jaarbeurs te Utrecht wordt gehouden