MILIEUKEUR VANAF 15 APRIL MET CAMPAGNE ONDER DE AANDACHT
Vanaf zondag 15 april komt Milieukeur weer via Postbus 51 met een
nieuwe commercial op televisie en radio. De campagne zal naast een
televisie- en radiospot bestaan uit advertenties in diverse
tijdschriften.
Samen met onder andere het ministerie van Volkshuisvesting,
Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) en een reclamebureau is er
hard gewerkt om vorm te geven aan de Milieukeurcampagne. Milieukeur
heeft inmiddels een duidelijke plaats verworven op de Nederlandse
markt. De bekendheid van het keurmerk groeit.
De campagne heeft tot doel de naamsbekendheid van Milieukeur verder te
laten groeien en haar positie te verstevigen. Ook wordt er gewerkt aan
het communiceren van de betekenis van Milieukeur voor de consument.
Deze moet overtuigd worden van de toegevoegde waarde van het keurmerk.
Samenvattend hebben we getracht de volgende vraag te beantwoorden:
¡¥Ik ken Milieukeur, maar waar staat het voor en wat heb ik eraan?¡¦
Het antwoord dat de campagne hierop geeft is:
h Met Milieukeur koop je een goed product dat ook nog eens de
zekerheid geeft dat het beter is voor het milieu.
- Met Milieukeur hoeft u niets te laten om toch een goed gevoel te
krijgen.
- Milieukeur is een eenvoudig hulpmiddel bij het maken van
milieuvriendelijke keuzes.
- Milieukeur is onafhankelijk, betrouwbaar en transparant.
- Producten met Milieukeur voldoen aan strenge milieueisen.