PHILIP MORRIS

Internationale campagne tegen roken door jongeren

Internationale campagne tegen roken door jongeren

16 april, 2001- Vandaag starten British American Tobacco, JT International en Philip Morris een internationale campagne tegen het roken door jongeren. De campagne gaat van start op MTV Europe en bestaat uit zes verschillende spotjes. De campagne zal te zien zijn in Nederland en 37 andere landen, voornamelijk in Europa en het Midden-Oosten.
7)De campagne wordt ondersteund met een
website:www.youthsmokingprevention.net.

Iedereen met enig verantwoordelijkheidsbesef wil dat jongeren niet roken. Ook British American Tobacco, JT International en Philip Morris willen dat niet. Onze ondernemingen nemen deze verantwoordelijkheid zeer serieus en geven daar vorm aan door middel van campagnes en programma's.
In het kader van een lange termijn inspanning om het roken door jongeren te voorkomen, starten de drie tabaksondernemingen gezamenlijk deze internationale televisiecampagne.

Op het ogenblik ondersteunen wij meer dan 130 programma's gericht op het voorkomen van roken door jongeren in bijna 70 landen. Daarbij werken wij in veel gevallen nauw samen met nationale en lokale overheden.