PHILIP MORRIS
Internationale campagne tegen roken door jongeren
Internationale campagne tegen roken door jongeren
16 april, 2001- Vandaag starten British American Tobacco, JT
International en Philip Morris een internationale campagne tegen het
roken door jongeren. De campagne gaat van start op MTV Europe en
bestaat uit zes verschillende spotjes. De campagne zal te zien zijn in
Nederland en 37 andere landen, voornamelijk in Europa en het
Midden-Oosten.
7)De campagne wordt ondersteund met een
website:www.youthsmokingprevention.net.
Iedereen met enig verantwoordelijkheidsbesef wil dat jongeren niet
roken. Ook British American Tobacco, JT International en Philip Morris
willen dat niet. Onze ondernemingen nemen deze verantwoordelijkheid
zeer serieus en geven daar vorm aan door middel van campagnes en
programma's.
In het kader van een lange termijn inspanning om het roken door
jongeren te voorkomen, starten de drie tabaksondernemingen gezamenlijk
deze internationale televisiecampagne.
Op het ogenblik ondersteunen wij meer dan 130 programma's gericht op
het voorkomen van roken door jongeren in bijna 70 landen. Daarbij
werken wij in veel gevallen nauw samen met nationale en lokale
overheden.