INTERBRAND
Brandchannel.com, 's wereld's eerste online merken forum.
Is Firestone brandbaar? Zijn alle Levis blauw? Gaat Lara Croft alleen
maar over lust en lijken? Als je alles wilt weten over de wereld van
merken en naamgeving, ga dan naar brandchannel.com en registreer je
voor een gratis wekelijkse update.
Het doel van Brandchannel.com is de internationale zakenwereld
en academici te betrekken bij het debat over merken. Daarmee is
Brandchannel.com de ultieme bron van inzicht en intellectueel debat en
de perfecte pitstop voor marketing en merken professionals.
Branddebat - Doe mee in de komende debatten: welke topmerken halen het
volgende decennium niet? Welke rol zouden merken moeten spelen in de
politiek? Is het bouwen van naamsbekendheid via TV achterhaald? Elke
week debatteert Brandchannel over de heetste hangijzers in de
merkenwereld, met een online opinie peiling.
Brandspecials - Blijf op de hoogte met de nieuwste succesverhalen en
ontdek hoe grote merken met lastige uitdagingen omgingen. Verder ook
merk profielen, webwatch recensies en een scala aan voorgaande
verhalen. Disney, Guinness, de All Blacks en Selfridges&Co zijn
slechts enkele van de belichte topmerken.
Brandboeken - Lees over de nieuwste boeken over merken en bestel jouw
exemplaar online.
Brandtraining - Bekijk welke congressen eraan komen en meld je online
aan.
Brandbanen - Vind je droombaan via links naar alle belangrijke
arbeidsbemiddelaars.
Brandwetgeving - De wet op intellectueel eigendom is een noodzakelijk
kwaad in de merkenwereld; zorg ervoor dat jouw merk sterk staat.
Brandchannel (www.brandchannel.com), gecreëerd en beheerd door
Interbrand, is bedoeld om ideeën te genereren. En om professionals,
academici en de media die geïnteresseerd zijn samen te brengen. Zin in
discussies en debatten over merken? Sluit aan bij een groep mensen die
alles weet over de kracht van merken. Meer informatie is ook in de
bijgesloten fact sheet te vinden.
Rita Clifton, directeur van de Interbrand vestiging in Londen:
'Merken, en het concept van merken als een waardevol deel van
marketing, worden nu erkend op elk niveau van onze samenleving, zowel
in de commerciële als in de non-profit sectoren. Brandchannel zal een
smeltkroes van ideeën zijn, die gedeeld kan worden door een
dwarsdoorsnede van de hele merkenwereld, van de bestuurstafel van
bedrijven met bekende merken tot aan de eigenaars van
voetbalverenigingen, charitatieve instellingen en zelfs politieke
partijen.'
For more information on Brand Channel or Interbrand
Nikki Fogden (of voor Nederlands sprekend:Hans Wessels)
Interbrand
Herengracht 433
1017 BR Amsterdam
P 020 520 0800
E nikki.f@interbrand.nl
Bijlage: Fact Sheet
What is the mission for the site?
- To engage the international business & academic community on the
subject of brands and branding
- To provide a one-stop resource for business and marketing
professionals
- To elevate awareness about the role that brands play in building
successful businesses
Why is brandchannel different?
- It offers global scope
- It offers original branding content
- It has an independent voice
- It is easy to navigate
- There are no membership fees
- It appeals to a wide range of skill levels
Who is the target audience?
Brand stewards at all levels:
- Chief Executives
- Marketing and branding specialists
- Market researchers and analysts
- News media
- Academics
- Graphic designers
- Trademark/Intellectual Property specialists
What does our target audience want and need?
- Industry analyses and insight
- Challenging, stimulating discourse
- Knowledge of the world's leading brands and industry trends
- Peer networking and counsel
- Source lists to expand branding knowledge
- Precedents in international law
How does the site meet those needs?
- Provides analyses and cases of specific brands and campaigns
- Features industry veterans and academics whose points of view are
based both on practice and theory
- Lists degree programs, jobs, conference events, industry reading
- Provides legal advice and links to intellectual property expertise
- Provides a forum for exchange with peers
- Acts as guide to those interested in learning more about branding
basics
18 apr 01 13:04