PERSBERICHT

WEBRIDGE INTRODUCEERT COMPLETE B2B PRIVATE EXCHANGE-OPLOSSING VOOR ONGEKEND LAGE PRIJS

PX 4.0 van Webridge is razendsnel inzetbaar, biedt snelle ROI en is schaalbaar van tien tot duizenden gebruikers

Hedel, 18 april 2001 Webridge heeft de nieuwste versie van zijn kant-en-klare softwaresuite voor B2B-private exchange op de markt gebracht. Webridge PX 4.0 is de eerste complete oplossing die portalen voor samenwerking, eCRM en online handel integreert. De oplossing is snel inzetbaar en biedt een snelle ROI (Return on Investment). De instapkosten voor een complete oplossing bedragen 125.000 euro, een ongekend laag bedrag.

Organisaties verplaatsen hun verkoop- en marketingactiviteiten steeds meer naar internet. Hierbij is het van belang dat professionals op beide gebieden e-businessrelaties met waardevolle klanten en partners direct kunnen beheren, zonder de IT-afdeling te hoeven betrekken bij elke wijziging. Met Webridge PX 4.0 kunnen middelgrote organisaties en afdelingen van grote organisaties internet inzetten voor de integratie van activiteiten op het gebied van marketing, verkoop en samenwerking. Deze activiteiten zijn gericht op het ondersteunen va zakelijke transacties tussen klanten, partners en medewerkers.

Webridge PX 4.0 is niet alleen een revolutie in prijs, maar ook in het beheer van e-businessoplossingen. IT-beheerders houden de veiligheid van de gehele site in de gaten, maar kunnen het beheer van complexe bedrijfsprocessen delegeren naar managers, partners en klanten. Dit voorkomt administratieve knelpunten, bespaart kosten en verhoogt uiteindelijk de omzet.

De basisoplossing bestaat uit het Webridge PX framework, een basissite met vooraf gebouwde e-businessapplicaties, vijftig persoonlijke gebruikerslicenties, een ongelimiteerd aantal anonieme gebruikers en diensten voor projectbeheer van installatie, configuratie, het aanpassen van de look and feel en gebruikerstraining.

Webridge PX 4.0 is gebouwd op het Microsoft .NET-platform. Het is binnen vier weken inzetbaar, een fractie van de tijd die nodig is om een reeks aparte oplossingen met dezelfde functionaliteit te integreren. De oplossing is schaalbaar van tien tot duizenden gebruikers en hiermee geschikt voor groei en ontwikkeling.

"Middelgrote organisaties zetten internetgebaseerde oplossingen in om bedrijfsprocessen te verbeteren. Ze kiezen steeds vaker voor kant-en-klare oplossingen die geïntegreerde functionaliteit bieden voor compleet beheer van de klant en die eenvoudig te integreren zijn met bestaande operationele systemen en die schaalbaar zijn om met het bedrijf mee te groeien", aldus Sheryl Kingstone Industry Analyst bij de Yankee Group.

Webridge

Webridge heeft bijna twintig jaar ervaring met het ontwerpen en leveren van OLTP-oplossingen. Het bedrijf helpt hiermee organisaties hun processen aan te passen aan de digitale economie. Webridge heeft meer dan 150 installaties gedaan in verschillende bedrijfstakken, onder meer bij organisaties die zich bezighouden met high-tech, telecom en draadloze communicatie, financiële dienstverlening, online leren, landbouw, verpakking, gezondheidszorg en law enforcement. Klanten van Webridge zijn bijvoorbeeld Xerox, Honeywell, Deutsche Bank, NEC, Primedia Learning Systems, IronSpire, BenefitMall.com en InFocus Corporation.

Het hoofdkantoor van Webridge is gevestigd in Portland, Oregon. Daarnaast heeft het bedrijf vestigingen in Amerika en ontwikkelcentra in Londen en Tokio. Webridge werd in 1996 opgericht door de grondleggers van Sequent Computer Systems. Meer informatie over het bedrijf is te vinden op http://www.webridge.com. Meer informatie voor de redactie:
Webridge Nederland
Jan Hereijgers
Tel. 073 599 7121
GSM 06 55 771 858
Email: jhereijgers@webridge.com

Potters PR
Monique Potters
Tel. 0345 501 595
GSM 06 28 88 96 32
Email: monique@potterspr.nl