PERSBERICHT

AdValue stelt nieuwe CEO aan en krijgt kapitaalinjectie

AdValue zet reorganisatie in met verdergaande professionalisering en kwaliteitsverbetering

Rotterdam, 26 april 2001 - AdValue heeft een nieuwe Chief Executive Officer aangetrokken, die zich primair richt op de verdergaande professionalisering en kwaliteitsbewaking binnen AdValue. Om dit te realiseren hebben de huidige aandeelhouders van AdValue voor een kapitaalinjectie gezorgd van 4,5 miljoen gulden.

Peter Milovic (37) is onlangs bij AdValue in dienst getreden als Chief Executive Officer (CEO). Voor zijn aanstelling bij AdValue was Milovic vanaf 1996 werkzaam bij het telecommunicatiebedrijf Telfort, waar hij als Corporate Director of Customer Operations verantwoordelijk was voor 650 medewerkers en de uitvoering van het totale operationele traject.

"AdValue staat in de startblokken voor het ontvouwen van haar nieuwe ambities. Dynamiek en actie, gecombineerd met een betrouwbare service en kwaliteit van hoog niveau gelden hierbij als centrale uitgangspunten," aldus Milovic.

Milovic zal zich bij AdValue voornamelijk bezig houden met de professionalisering van de organisatie. Zijn streven is het creëren van een efficiënte organisatiestructuur waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Naast een focus op kostenreductie zal AdValue zich nog meer richten op de wensen van de adverteerder op het gebied van digital marketing. Er zal dan ook sterk worden geïnvesteerd in de kennis en middelen die hiervoor nodig zijn.

Voor deze verdergaande professionalisering hebben de huidige aandeelhouders van AdValue voor een nieuwe kapitaalinjectie gezorgd. ABN AMRO Participaties heeft gezamenlijk met de oprichters van AdValue en Milovic een bedrag van 4,5 miljoen vrijgemaakt dat onder meer besteed wordt aan de uitbreiding van het huidige dienstenpakket. ABN AMRO geeft hiermee aan veel vertrouwen te hebben in de toekomstige ontwikkeling van de organisatie.

Over AdValue
AdValue, het Europese digital marketing bureau, is het onafhankelijke kennisontwikkelingscentrum gespecialiseerd in beheer en toepassing van kennis over digital marketingoplossingen. Met zelfontwikkelde softwaretoepassingen geeft AdValue inzicht in meetbare resultaten van digital marketingcampagnes. Onze dienstverlening bestaat uit consultancy, mediaplanning en -inkoop, analyse, optimalisatie en evaluatie van alle vormen van digital marketing. AdValue heeft kantoren in Amsterdam, Düsseldorf, Londen, Parijs, Rotterdam en een client service kantoor in New York.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Noot voor de redactie (