AdValue stelt nieuwe CEO aan en krijgt kapitaalinjectie
AdValue zet reorganisatie in met verdergaande professionalisering en
kwaliteitsverbetering
Rotterdam, 26 april 2001 - AdValue heeft een nieuwe Chief Executive Officer
aangetrokken, die zich primair richt op de verdergaande professionalisering
en kwaliteitsbewaking binnen AdValue. Om dit te realiseren hebben de
huidige aandeelhouders van AdValue voor een kapitaalinjectie gezorgd van
4,5 miljoen gulden.
Peter Milovic (37) is onlangs bij AdValue in dienst getreden als Chief
Executive Officer (CEO). Voor zijn aanstelling bij AdValue was Milovic
vanaf 1996 werkzaam bij het telecommunicatiebedrijf Telfort, waar hij als
Corporate Director of Customer Operations verantwoordelijk was voor 650
medewerkers en de uitvoering van het totale operationele traject.
"AdValue staat in de startblokken voor het ontvouwen van haar nieuwe
ambities. Dynamiek en actie, gecombineerd met een betrouwbare service en
kwaliteit van hoog niveau gelden hierbij als centrale uitgangspunten,"
aldus Milovic.
Milovic zal zich bij AdValue voornamelijk bezig houden met de
professionalisering van de organisatie. Zijn streven is het creëren van een
efficiënte organisatiestructuur waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.
Naast een focus op kostenreductie zal AdValue zich nog meer richten op de
wensen van de adverteerder op het gebied van digital marketing. Er zal dan
ook sterk worden geïnvesteerd in de kennis en middelen die hiervoor nodig
zijn.
Voor deze verdergaande professionalisering hebben de huidige aandeelhouders
van AdValue voor een nieuwe kapitaalinjectie gezorgd. ABN AMRO
Participaties heeft gezamenlijk met de oprichters van AdValue en Milovic
een bedrag van 4,5 miljoen vrijgemaakt dat onder meer besteed wordt aan de
uitbreiding van het huidige dienstenpakket. ABN AMRO geeft hiermee aan veel
vertrouwen te hebben in de toekomstige ontwikkeling van de organisatie.
Over AdValue
AdValue, het Europese digital marketing bureau, is het onafhankelijke
kennisontwikkelingscentrum gespecialiseerd in beheer en toepassing van
kennis over digital marketingoplossingen. Met zelfontwikkelde
softwaretoepassingen geeft AdValue inzicht in meetbare resultaten van
digital marketingcampagnes. Onze dienstverlening bestaat uit consultancy,
mediaplanning en -inkoop, analyse, optimalisatie en evaluatie van alle
vormen van digital marketing. AdValue heeft kantoren in Amsterdam,
Düsseldorf, Londen, Parijs, Rotterdam en een client service kantoor in New
York.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Noot voor de redactie (