PERSBERICHT

's-Hertogenbosch, 1 mei 2001

Dunck, de nieuwe naam achter Save2smile
Online marketeers ontwikkelen nieuwe diensten

Na lancering van www.save2smile.nl in 2000 is deze website al snel uitgegroeid tot de grootste voordeelsite van Nederland! De organisatie achter het concept is aan sterke groei onderhevig, waarbij ook het dienstenpakket verder is uitgebreid. Naast mediakanaal www.save2smile.nl zijn er een tweetal nieuwe diensten ontwikkeld op het gebied van Online Marketing, te weten: Online Loyalty en Online Promotions. Daarom heeft Save2smile BV besloten haar bedrijfsnaam te wijzigen. De nieuwe bedrijfsnaam is: Dunck Online Marketing!

Door brede kennis en expertise van Online Media, helpt Dunck meer te halen uit Marketing via Internet en E-mail. Toegevoegde waarde van Dunck ligt in haar praktische ervaring, geavanceerde techniek, uitgebreid partnernetwerk en consumentendatabase. Zelfontwikkelde modules en concepten worden ingezet richting nieuwe en bestaande klanten. Dit resulteert in een drietal diensten: Online Loyalty, Online Promotions en Online Media.

Online Loyalty
Online Loyalty helpt opdrachtgevers met het creëren van klantenloyaliteit en het op creatieve en klantvriendelijke wijze benutten van bestaande klantenbestanden. Dit kan bijvoorbeeld door middel van een voordeelprogramma, waarbij opdrachtgevers op de eigen website exclusieve kortingen kunnen aanbieden aan klanten of leden.

Online Promotions
Online Promotions houdt zich bezig met de organisatie van promotionele acties via nieuwe media. Hierbij kan gedacht worden aan coupons, premiums, samples, cash-refunds, winacties, prijsvragen, etc. Waarbij veel aandacht is voor integratie met de totale marketingmix. Dunck ontwikkelt op dit gebied acties, mini-sites en de communicatietrajecten via internet en E-mail.

Online Media (Save2smile)
Save2smile, de grootste voordeelsite van Nederland, heeft inmiddels bijna 40.000 leden. Op het webnetwerk (waaronder alle regionale dagbladen van Wegener) en via E-mail worden allerlei kortingen, aanbiedingen en gratis extraatjes verkregen. Dit vaak in de vorm van voordeelcoupons welke kunnen worden uitgeprint en ingeleverd in de winkelstraat of direct worden verzilverd bij de bekende online shops. Het systeem zorgt voor gedetailleerde klantprofilering, wat het voor aanbieders mogelijk maakt om specifieke doelgroepen gericht te benaderen.

Over Dunck
Sinds 1999 verzorgt Dunck BV (www.dunck.nl) internetmarketing oplossingen voor zowel online als offline aanbieders met als doel een relatie op te bouwen tussen aanbieder en consument. Het bekendste product is de grootste voordeelsite van Nederland: www.save2smile.nl! Hiernaast biedt Dunck diensten op het gebied van Online Promotions en Online Loyalty. Opdrachtgevers zijn bekende bedrijven als Aegon, Yves Rocher, Spaarbeleg, Artis, The Phone House, Bruna, Dixons, Kijkshop, Halfords, Pearle, Leerdammer en VNU Claritas Europa.

Noot voor redactie (