Persbericht

Altitude Software gaat partnership aan met SAP

Altitude Software verwerft Certified mySAP.com Software Partner-status voor Altitude Software Telephony Gateway release 1.0

Deventer/Brussel, 7 mei 2001 - Altitude Software, wereldwijd toonaangevend leverancier van oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), is een partnership aangegaan met SAP inzake mySAP.com. Altitude is nu Software Partner voor de BC-CTI Computer Telephony Integration (SAPphone) Certified Interface ten behoeve van de Altitude Software Telephony Gateway (ASTG) release 1.0. Altitude Software heeft eerder certificaties verkregen voor de telefooncentrales van Lucent en Nortel Meridian en is nu ook SAP-partner met een certificatie voor de Nortel Meridan-centrale.

De integratie tussen de SAP interface en de Altitude Software Telephony Gateway (ASTG) stelt de CTI-functionaliteit open voor SAP, zowel in termen van Basic Telephony als Call Center Telephony. SAP-applicaties zoals Customer Interaction Center (CIC) kunnen nu gebruikmaken van de Altitude Software Telephony-functionaliteit om de interactie met de klant zakelijk beter te kunnen benutten.

Andere Altitude-componenten, zoals Altitude Voice Recorder, Altitude Interactive Voice Response (IVR) en Altitude uRouter kunnen binnen een SAP-omgeving worden gebruikt en werken dan net zoals een standaard Altitude contact center-omgeving om de productiviteit van de agent te maximaliseren.

"Altitude's Unified Customer Interaction en de bedrijfssystemen van SAP vormen twee krachtige elkaar aanvullende oplossingen, die als ze worden samengevoegd bedrijven belangrijke voordelen opleveren zoals een kortere implementatietijd en meer functionaliteit om klanten service te kunnen bieden," zegt João Cardoso, Executive Vice President, Global Marketing & Strategy van Altitude Software. "Klanten van Lucent en Nortel kunnen hun SAP-bedrijfssystemen nu dichter bij hun klanten brengen, ongeacht of de klant ervoor kiest via telefoon, e-mail, het web, WAP of chat te communiceren. We zullen zeker nieuwe centrales die door Altitude worden ondersteund bij SAP blijven indienen voor certificering."

Over Altitude Software
Altitude Software, een onderneming met vestigingen over de hele wereld, is de enige leverancier van complete, op software gebaseerde oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), die selfservice en menselijke assistentie via de verschillende media (web, fax, e-mail) onder één noemer brengen. Ruim 350 klanten vertrouwen op Altitude Software voor hun eCRM (e-Customer Relationship Management) -oplossingen die naadloos geïntegreerd kunnen worden met bestaande ICT- en communicatiesystemen. e uCI softwaresuite biedt onder andere naadloze CTI (Computer Telephony Interface) -integratie, geïntegreerde oplossingen voor inbound en outbound multimedia contactcenters; het ontwikkelen van agents en gebruikersinterfaces, Internet-selfservice en Interactive Voice Response (IVR), geïntegreerde web-callback en samenwerking via het web, real-time rapportage en beheer van de prestaties. Meer informatie is te vinden op http://www.altitude.com/.

Contactpersonen voor de pers:
Monogram Communication Strategies (MCS) BV - Perlita Fränkel - Tel. + 31 (0)23 5628208 Altitude Software NV-SA. - Herman Roelandts, General Manager Benelux - Tel. + 32 (0)2 745 58 80