Wie is er stiekem niet benieuwd hoe er over hem of haar gedacht wordt ? Op dit taboe speelt wievandevier.nl direct in door haar bezoekers hier een oordeel over te laten vellen. Uiteraard kan dit geheel anoniem.

Gebruikers krijgen vanaf woensdag 9 mei op www.wievandevier.nl telkens vier foto s van mannen of vrouwen voorgeschoteld waaruit zij hun favoriet kunnen kiezen. Na deze stem kunnen zij bekijken hoe onze andere gebruikers hierover dachten en krijgen zij weer vier nieuwe foto s te zien om vervolgens opnieuw te stemmen.

Doordat al deze gebruikers continu hun stemmen uitbrengen ontstaat hier een ranglijst van deelnemers waarop het meest gestemd is. Aan het eind van december zullen wij de nummers 1 bij de mannen tezamen met de nummer 1 van de vrouwen een weekend hotel in Parijs geheel verzorgd door online reisbureau Opreis.net ( www.opreis.net ) aanbieden.

Naast dit basisconcept kunnen gebruikers ook berichten naar elkaar sturen en worden er op korte termijn allerlei nieuwe tools beschikbaar gesteld. Wievandevier is tijdens de demo-periode overdonderd door het enorme sneeuwbal effect wat de testgebruikers reeds hebben uitgezet. De doelstellingen qua bezoekersaantallen zijn dan ook flink bijgeschaafd en worden geschat op 15.000 unieke bezoekers per dag binnen een tijdsbestek van 3 maanden.