Hooge Huys gaat rustig door met corporate campagne
12 mei 2001
Hooge Huys vervolgt vanaf 12 mei haar vorig jaar gelanceerde campagne
voor de consumentenmarkt, met een nieuwe televisiecommercial, een
aantal nieuwe advertenties, radiospots en een vernieuwde website. Met
deze vernieuwde campagne bouwt Hooge Huys verder aan haar
naamsbekendheid en imago van professionele distributeur van financiële
gemoedsrust.
Rust (financiële gemoedsrust) is nog steeds de kernwaarde van de
communicatie van Hooge Huys. Een goede financiële planning (en de
gemoedsrust die dat oplevert) spreekt steeds meer mensen aan. Want
echte rust ontstaat niet door het afsluiten van een enkele verzekering
of het kopen van een paar aandelen, maar juist door het met beleid
maken van een compleet financieel plan. Hooge Huys verwijst de
consument graag naar het intermediair (de 'rustgever') om zich daar te
laten adviseren over een goed financieel plan. Het campagne thema
'Rust Nodig' krijgt in de tv-commercial een hele nieuwe wending. Op
zoek naar de totale rust bezoekt de hoofdpersoon een zeer idyllisch en
rustgevend hotel in Italië. Maar ook hier zal hij geen rust vinden....
Want niets geeft meer rust dan een goed financieel plan. Print en
radio verbeelden op een gelijke wijze het thema als in de commercial.
De website van Hooge Huys (www.hoogehuys.nl) is tevens geheel
vernieuwd. Deze zal ook op 12 mei online gaan. Een nieuwe
navigatiestructuur en een overzichtelijke vormgeving maakt het voor de
consument nog makkelijker om snel te vinden wat hij zoekt. De komende
maanden zal deze website verder uitgebreid worden met onder andere
meer productinformatie, koersinformatie en rekenmodellen.
Gegevens Hooge Huys campagne
Televisie, print en radio
Bureau : N=5
Creatie : Peter Hebbing, Romke Oortwijn
Regisseur : Rene Eller
RTV Producer : Françoise Tanis
Producer : Samantha Instance
Hoofdrolspeler : Yorick van Wagingen
Internet Bureau : Satama Amsterdam BV
Terug