Persbericht

AVAYA BENOEMT MARCEL BREIJ TOT MNC ACCOUNT MANAGER

Ter publicatie: 28 mei 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft Marcel Breij met ingang van 1 mei 2001 benoemd tot MNC Account Manager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verkoop van de 'Avaya Way of Working' (Consultative Selling en Solution Selling) aan MNC Accounts.

Breij werkte hiervoor bij Worldcom Nederland bv als Senior Product Manager Inbound Voice. Daarvoor werkte hij onder andere als Senior Consultant bij Intercai en in een aantal verschillende functies bij Philips Business Communications B.V. Hij begon zijn loopbaan bij KPN Telecom.

Breij motiveert zijn komst naar Avaya als volgt: "Ik hou van veranderingen en uitdagingen. Dan ben je bij een bedrijf als Avaya aan het goede adres. In de markt hoef je niet uit te leggen wie Avaya is. Die status spreekt me aan. Een ander argument is, dat ik nog nooit als accountmanager heb gewerkt. Ook dat vond ik een leuk vooruitzicht."

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 -, en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, callcenters en structured-cabling systems. Avaya is in de Verenigde Staten marktleider in systemen voor spraakcommunicatie. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl.