51a34d.jpg

Inter Acces nieuwe busines spartner van Remedy Benelux

Amersfoort, 6 juni 2001 Remedy, gerenommeerd leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM)-toepassingen, gaat voor de implementatie van haar service management-systemen gebruik maken van de diensten van Inter Access. Als integrale ICT-dienstverlener zal Inter Access de Remedy ITSM-oplossingen integreren in haar totaaloplossingen.

Het is de missie van Inter Access om als ICT-partner klanten te helpen bij hun transformatie naar de nieuwe 'e-conomy'. Inter Access bereikt dit door, vanuit een integrale benadering, een portfolio van ICT-oplossingen aan te bieden. Deze dekken de gehele ICT-levenscyclus af, vanaf advies ('think') en ontwikkeling ('build and 'implement') tot aan beheer ('operate'). Met name in deze beheertak zullen de producten van Remedy een grote rol spelen.

Inter Access is voor ons een waardevolle implementator van service management systemen. Vooral op het gebied van ITIL hebben zij veel kennis en ervaring Daarnaast hebben zij een gedegen kennis van vrijwel alle netwerkmanagement systemen, aldus Gary Dinsbach, Partner Manager Benelux van Remedy.

Remedy is wereldwijd marktleider in de Service Management-markt. De visie van Remedy komt overeen met onze eigen visie op Service Management en beheer. Kijkend naar de specifieke behoeftes op dit gebied bij onze relaties, zien wij een grote markt voor Remedy ITSM in Nederland , aldus Ron de Mos, directeur ESM Solutions en lid hoofddirectie van Inter Access. Het voordeel van de ITSM-oplossing van Remedy is dat het snel aan- en in te passen is op de processen die binnen een organisatie aanwezig zijn. Hierdoor kan een klant snel aan de slag. Daarnaast is het systeem dusdanig open dat een klant integraties met bestaande in-house systemen, zoals ERP, system management applicaties of callcenters, eenvoudig kan realiseren.



Over Inter Access B.V.
Inter Access B.V. is een integrale dienstverlener in de informatie- en communicatie-technologie voor tal van branches. Het bedrijf telt 8 vestigingen voor regionale dekking in heel Nederland en exploiteert 25 Knowledge- en Solution Centers. Opgericht in 1980 en uitgegroeid tot een onderneming met ruim 1000 specialisten en 250 miljoen gulden omzet. Het bedrijf onderscheidt zich niet alleen door ICT-expertise maar ook met grote zakelijke kennis van vele economische sectoren. Inter Access vertaalt zijn geïntegreerde visie in branchespecifieke oplossingen met aandacht voor beheer. Het benutten van de nieuwe (e-)businesskansen wordt in grote mate beïnvloed door ICT.

Over Remedy
Remedy is een vooraanstaande leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM)-toepassingen. Wereldwijd zijn op meer dan 9850 sites Remedy-oplossingen geïmplementeerd.

Organisaties kunnen versneld eBusiness functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatieprogramma s en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy-oplossingen. Door de focus op interne en externe service, verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten maken met tevredenheid gebruik van haar producten in Nederland. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland en heeft in 1999 een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar service kunt u vinden op de website: www.remedy.com.

Voor meer informatie
Remedy
Gary Dinsbach
Partner Manager Benelux
033 - 454 66 40
gdinsbach@remedy.com

Inter Access B.V
René van der Kolk
Directeur Marketing & Communicatie
035 - 688 84 62
renek@interaccess.nl

Whizpr
Willemijn Vader
account manager
0317 - 410 483
remedy@whizpr.nl