Jay Curry begeleidt CRM seminar voor het MKB

De Zaak organiseert in samenwerking met het Customer Marketing Institute in de maand juni van dit jaar 4 seminars met als thema CRM voor het MKB. Onder de naam 'Koester uw klanten, vergroot uw winst!' wordt op 6, 11, 13 en 19 juni in respectievelijk Amsterdam, Utrecht, Zwolle en Eindhoven het MKB geleerd hoe het meer omzet kan halen uit de klant. De welbekende 20/80-regel: twintig procent van de klanten zorgt voor tachtig procent van de omzet, toont aan dat trouwe klanten een specifieke doelgroep vertegenwoordigen, die speciaal moet worden behandeld. Gericht inspelen op de behoeften van deze klantengroep kan de winstgevendheid vergroten.

Doelstelling van deze seminars is de deelnemers te leren hoe door middel van klantrelatiemanagement (gebaseerd op de Customer Marketing Methode) de omzet, klanttevredenheid en klantgerichtheid verbeterd wordt en daarmee de winst wordt vergroot. Moderator en cursusleider van deze seminars is customer marketing deskundige Jay Curry. Als geen ander weet hij wat de waarde is van CRM voor het MKB. Deelnemers ontvangen naast actuele kennis ook een Customer Marketing Toolkit, met daarin praktische gereedschappen waarmee men klantgegevens analyseert, doelstellingen vaststelt, meet en verbetert. Men ontvangt tevens het boek "Customer Marketing ook op Internet", geschreven door Jay Curry samen met zijn zoon Adam Curry.

Mensen die geĂŻnteresseerd zijn kunnen voor uitgebreide informatie terecht op de website http://www.netevents.nl/klant. De organisatie van het seminar 'Koester uw klanten, vergroot uw winst!' ligt in handen van NetEvents. Voor vragen kunt u contact opnemen met de organisatie op 023-5112100 of door een e-mail te sturen naar info@netevents.nl.

Noot voor de redactie,