Persbericht

WEB-ONDERZOEKER MULTISCOPE TOONT AAN:

Weekendjeweg.nl scoort 2e in Vakantie Top 10

Amsterdam, 11 juni 2001

Weekendjeweg.nl heeft een tweede plaats veroverd in de Top 10 van de meestbezochte vakantie en reissites van Nederland. Dit maakt onafhankelijk onderzoeksbureau Multiscope bekend. Maar liefst 380.000 bezoekers bezochten in mei de site weekendjeweg.nl; een overzichtelijke reissite voor voordelige last- minute weekendjes weg in hotels en bungalowparken in de Benelux.

Weekendjeweg.nl is door Multiscope uitgeroepen tot op één na best bezochte vakantie-en reissite. Multiscope is een onafhankelijk onderzoeksbureau dat is gespecialiseerd in online onderzoeken en enquetes. Zij onderzocht de populariteit van verschillende vakantiewebsites. Lastminute.com kwam als beste uit de bus, Weekendjeweg.nl met 380.000 bezoekers als tweede.

Karel Vos van weekendjeweg.nl is bijna tevreden over het geboekte succes: "Een tweede plaats is iets om trots op te zijn, maar wij streven uiteraard naar de top!" Sinds de lancering van de site in 1999 zijn de bezoekersaantallen gestegen van 9.000 tot de nu behaalde 380.000 Via weekendjeweg.nl, kunnen snel en gemakkelijk online op last minute basis voordelige weekendjes weg geboekt worden naar hotels en bungalowparken in de Benelux.

Business Reservations Service (BRC) is eigenaar van de website weekendjeweg.nl. Het bedrijf is opgericht in 1989 en is inmiddels uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke bemiddelingsservice in Nederland. Onder het label Bookit verzorgt het bedrijf last-minute reserveringen in meer dan 350 verschillende hotels en vakantieparken in binnen- en buitenland. In juni is gestart met een serie commercials op SBS ter promotie van de website weekendjeweg.nl