Hewlett-Packard

Keywords: "ONLINE

country

hp nederland producten & diensten onderhoud oplossingen kopen

spacer
hp invent
corner persberichten corner
zoek zoek
neem contact op neem contact op
persberichten
persberichtenarchief
perscontacten
corner corner
spacer
hp nederland persbericht
Print Arrow print versie

ONLINE SUPPORT VOOR HP OPENVIEW-GEBRUIKERS

Amstelveen, 13 juni 2001 -- Hewlett-Packard heeft de HP eCare-site uitgebreid met support voor HP OpenView-gebruikers. Gebruikers kunnen nu snel en eenvoudig online informatie vinden over producten en zelf problemen oplossen.

HP OpenView-gebruikers waren tot nog toe grotendeels afhankelijk van de telefonische hulp van customer service. HP OpenView eCare biedt toegang tot een enorme bron online HP OpenView-supportkennis. Gebruikers kunnen hun calls zelf elektronisch aanmelden. Op HP OpenView eCare vinden gebruikers een brede reeks supportlinks, krachtige zoek-functionaliteit en een groot aantal kennis-documenten waarmee gebruikers zelf hun supportvragen online kunnen oplossen. Gebruikers kunnen zoeken naar content van verschillende leveranciers voor verschillende platforms. Het aantal beschikbare kennisdocumenten op de eCare-site is de afgelopen zes maanden verdubbeld.

HP OpenView Customer Care Premier-klanten hebben daarnaast toegang tot persoonlijke webtrainingen, accountinformatie, en kunnen deelnemen aan interne chatsessies over HP OpenView. Ze hebben toegang tot de inhoud van de exclusieve HP OpenView knowledge management database via de nieuwe mypremier sectie van de eCare site.

Welke functionaliteit via de eCare-site beschikbaar is, hangt af van het HP OpenView-supportniveau van de gebruiker. De volgende niveaus zijn hierbij te onderscheiden:

HP OpenView eCare. Alle gebruikers hebben toegang tot de uitgebreide kennisdatabase van eCare en kunnen gebruikmaken van de verbeterde zoekfunctionaliteit met Bayesian zoektechnieken.

HP OpenView Customer Care. Gebruikers met dit supportniveau hebben toegang tot hot docs (documenten over populaire onderwerpen) en ontvangen automatisch een e-mailbericht wanneer nieuwe patches beschikbaar komen of problemen worden ontdekt die van toepassing zijn voor hun omgeving (vanaf juli 2001).

HP OpenView Customer Care Premier. Deze gebruikers kunnen via de mypremier-afdeling van de eCare-site persoonlijke evenementen en trainingen plannen en meedoen aan privé chatsessies met supportpersoneel van HP OpenView. Ze hebben toegang tot een persoonlijke opslagkast voor accountinformatie, zoals online rapportages over call-trends en een korte beschrijving van hun omgeving. Daarnaast hebben ze toegang tot speciaal geselecteerde documenten in de kennisdatabase (eind 2001).

HP OpenView
HP OpenView is één van de grootste leveranciers van geïntegreerde beheer-oplossingen voor internet en e-services. De geïntegreerde oplossingen en diensten maken het internetorganisaties mogelijk snel en betrouwbaar diensten te leveren. De oplossingen van HP OpenView worden wereldwijd gebruikt in meer dan 135.000 gedistribueerde, heterogene IT-omgevingen. Samen met meer dan 200 partners biedt HP OpenView een complete portfolio diensten en beheeroplossingen voor alle belangrijke platforms.

Meer informatie over HP OpenView is te vinden op http://www.openview.hp.com .

Hewlett-Packard is toonaangevend leverancier van oplossingen en diensten voor computing en imaging. HP maakt technologieën toegankelijk voor individuen en organisaties. Hiervoor ontwikkelt HP gebruikersvriendelijke apparaten, nuttige e-services en oplossingen voor een always-on internetinfrastructuur.

HP behaalde in 2000 een omzet van circa 48,8 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 2000 ruim 2,2 miljard gulden.

Print Arrow print versie

Privacy verklaring Juridische voorwaarden © 1994-2001 Hewlett-Packard Company