Ingezonden persbericht

KANA integreert CRM-toepassingen in IBM WebSphere Commerce Suite

Hoofddorp,06/08/2001

KANA (NASDAQ: KANA) maakt bekend dat het de IBM WebSphere Commerce Suite geïntegreerd heeft in haar eigen internetgebaseerde CRM-oplossingen. Dit gezamenlijke aanbod, een uitbreiding van het bestaande partnerschap, staat bedrijven toe persoonlijker en effectiever met klanten om te gaan en garandeert een betere dienstverlening zonder bijkomende kosten. In essentie: minder marketing en meer verkopen door een efficiënt relatiebeheer.

IBM WebSphere Commerce Suite is de eerste geïntegreerde suite van e-commerce-software en biedt verschillende gebruiksvriendelijke features en functies voor contentbeheer, het beheer van bestellingen en betalingen en relatiemarketing voor elk type internetbedrijf (B2B, B2C, marktplaatsen, enz.).

"Het bundelen van de software van KANA en de WebSphere Commerce Suite van IBM helpt bedrijven bij de uitbouw van hun relatie met klanten door een gepersonaliseerde en internetgebaseerde communicatie uit te bouwen," aldus Meg Shea-Chiles, VP strategic alliances bij KANA. "Met deze nieuwe oplossing zullen klanten komen tot een zeer snelle ROI."

KANA en IBM kondigden op 16 augustus 2000 een strategisch partnerschap aan met het oog op de ontwikkeling van volledige e-business-oplossingen. In het kader van deze overeenkomst integreerde KANA ook IBM's middlewaretechnologie, zoals MQSeries, DB2 en WebSphere.

KANA Response 6.5 en KANA Connect 6 zijn momenteel reeds geïntegreerd met de WebSphere Commerce Suite. KANA Service 7 EJB zal later dit jaar beschikbaar zijn voor de WebSphere Commerce Suite.

Meer informatie over de WebSphere Commerce Suite op http://www.ibm.com/software/websphere/commerce.

Over de producten van KANA: http://www.kana.com.

Voor meer informatie, surf naar www.kana.com

Journalisten

Hans Christian Bothmann
KANA
tel: +46 8655 3645
e-mail: hcbothmann@kana.com

Co Gersen
NewsEngine PR
tel: 020 567 2170
e-mail:co.gersen@newsenginepr.com