Ingezonden persbericht


Persbericht "Internetbedrijf het schip in"

Wat leren studenten en Internetmanagers samen op een boot op de Noordzee? Dat effectieve communicatie zorgt dat het doel wordt bereikt en het schip veilig aan land komt.

Management leer je vaak het beste door in het diepe te worden gegooid. Het nieuwe trainingsprogramma, "Cockpit Resource Management" (CRM), doet dit door een team een boot heen en weer te laten varen tussen Londen en Antwerpen. Wat begon als een veiligheidsoefening voor vliegtuigcrews wordt nu als leertraject geïntroduceerd.

Donderdag 9 augustus a.s. vertrekt de eerste boot van London Docklands met aan boord het Amsterdamse Internetbedrijf BoekenBar en vijf studenten. Zij vertegenwoordigen studieverenigingen uit verschillende universiteitssteden. Mark Kaal, oprichter van BoekenBar betoogt: "Studieverenigingen zijn niet alleen onze klant, maar partner in de ontwikkeling van ons bedrijf. Wij zien communicatie als kunst en kunde ineen. BoekenBar beoogt namelijk met deze training een nieuwe vorm van "customer relationship" te creëren. De studenten krijgen samen met ons een directe, intensieve communicatietraining in teamwork en leidinggeven, hetgeen uitermate belangrijk is voor onze continuïteit".

BoekenBar is gespecialiseerd in het distribueren van studieboeken binnen het Hoger Onderwijs. Deze winstgevende Internetboekhandel levert studieboeken aan ruim veertig studieverenigingen met 40.000 aangesloten studenten. Zij is daarmee de online marktleider binnen de Benelux.

Pablo van den Berg
Sales & Marketing Manager

Redacties dienen voor additionele informatie en/of vragen contact op te nemen met
BoekenBar B.V.
Mark Kaal, directeur
Keizersgracht 74
Amsterdam
Tel +31 205319760
Fax +31 206265288
M.kaal@boekenbar.nl