Ingezonden persbericht

Persbericht

F&G Publishing organiseert 'Het call center van de 21e eeuw'

Congres legt nadruk op nieuwe technieken

Amersfoort, 10 augustus 2001 - - Op 11 oktober 2001 organiseert F&G Publishing in samenwerking met Call Center Magazine wederom haar succesvolle congres 'Het call center van de 21e eeuw'. Het congres vindt plaats in de Orangerie te 's-Hertogenbosch en wordt geleid door Prof. dr. Ko de Ruyter van de Universiteit van Maastricht.

De ontwikkelingen binnen de call center technologie volgen elkaar in hoog tempo op. Privacy, spraakherkenning, VOIP en CTI zijn enkele recente thema's en inmiddels is een groot aantal call centers 'web-enabled'. Dit congres biedt volop mogelijkheden om op de hoogte te blijven van de stand van zaken op call center gebied en gunt de deelnemer tevens een blik in de toekomst.

Het programma wordt ingevuld door diverse deskundigen op het gebied van call centers, aangevuld met de mogelijkheid om van andere deelnemers te leren tijdens een aantal casepresentaties. Specifieke thema's die aan bod komen zijn onder andere de integratie van kennistechnologie binnen call centers en de verschillende vormen van call centers (virtueel, gedistribueerd en gecentraliseerd) en hun voor- en nadelen.

Agenda-informatie:
Congres 'Het call center van de 21e eeuw' - Nieuwe technieken 11 oktober 2001 in Orangerie, 's-Hertogenbosch

Nadere informatie via de afdeling congressen van F&G Publishing: tel.: 033 - 422 40 85,
e-mail: maricken@fngpubli.com of congressen@fngpubli.com

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom uitgevers en geeft boeken, vaktijdschriften en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en customer relationship management) en ICT management (document- en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels zijn Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant en VIP vakblad voor documentmanagement. Enkele bekende evenementen zijn Nationaal Call Center Congres, Call Center Café, CustomerBase Jaarcongres en de VIP Businessclub. Tenslotte heeft
F&G Publishing naast een eigen website, www.fngpubli.com, internetplatforms voor de genoemde vakgebieden: www.callcenterplaza.com, www.CRMexpert.nl, www.business-consultant.nl en www.viponline.nl.
Voor redactionele informatie: PB0901 Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com of web: www.influx-pr.com.