Ingezonden persbericht



persbericht 15 augustus 2001, voor onmiddellijke publicatie
INTERVIEW-NSS stelt sterke stijging bekendheid Wannahaves vast

59 Procent van de mannen tussen de 20 en 49 jaar uit de hogere welstandsklasse (de doelgroep van Wannahaves) is bekend met Wannahaves als TV programma en webwinkel. Dat is een sterke stijging ten opzichte van de januari meting (36%). De koopintentie is zelfs vervijfvoudigd. Ook opvallend is dat Wannahaves als tweede internetwinkel werd genoemd, achter Bol.com. Om inzicht te krijgen in de ontwikkeling van het merk Wannahaves voert INTERVIEW-NSS Research Based Consultancy een continu Brand Tracking onderzoek uit. Voorafgaand aan het onderzoek in juni, is in januari van 2001 een nulmeting gehouden. Voor dit telefonisch afgenomen onderzoek, zijn in week 3 en week 26 van 750 respondenten ondervraagd voor Wannahaves.

Over Wannahaves

Een multimedia concept neerzetten als merk, awareness creëren met massamedia en kijkers verleiden tot een website bezoek, registratie en online aankoop, is het marketingmodel van Wannahaves. Wannahaves is het eerste multimedia lifestyle concept in Nederland. Het concept draait om nieuwe 'gadgets' voor de man, zoals elektronica, auto's, computers, organisers etcetera. Wannahaves richt zich primair op mannen in de leeftijd van 20 tot en met 49 jaar uit de hogere welstandsklasse, de early adopters. Komend seizoen zal het lifestyle programma worden gepresenteerd door Winston Gerschtanowitz en Fabienne de Vries (nieuw)!

Over INTERVIEW-NSS Research Based Consultancy

INTERVIEW-NSS levert de kennis en inzichten die organisaties helpen bij het bouwen van een sterk merk of imago en een goede relatie met klanten en stakeholders. Dat doen we door middel van full-service onderzoek en consultancy op het gebied van marketing- en managementinformatie. We streven ernaar steeds voorop te lopen in het aanbieden van producten die inspelen op de nieuwe inzichten en trends in marketing en communicatie. Onze dienstverlening is in principe gericht op alle markten in binnen- en butienland, met een nadruk op media, ICT/telecom, fast moving consumer goods, leisure & entertainment en financiële- en zakelijke dienstverlening. Onze 4 focusgebieden:

- Branding,

- Customers and Employees,

- Media and Channels,

- Internet & e-Business.

INTERVIEW-NSS is onderdeel van EMIS NV (genoteerd aan de Amsterdamse beurs). http://www.interview-nss.com