Ingezonden persbericht

2

Persbericht

Omar Jarmohamed Accountmanager bij Newtel Essence

Vianen, 20 augustus 2001 Omar Jarmohamed (47) is bij Newtel Essence in Vianen benoemd tot Accountmanager. Jarmohamed richt zich in zijn nieuwe functie op directe verkoop.

Jarmohamed werkte hiervoor ruim een jaar bij Portal software, waar hij als Sales Manager Nederland verantwoordelijk was voor de verkoop aan key accounts van Customer Management en Billing software. Daarnaast hield hij zich bezig met het opzetten en onderhouden van partnerships met grote system integrators. Vóór Portal software was Jarmohamed als Accountmanager zes jaar werkzaam bij Avaya in Nieuwegein.

"Kiezen voor Newtel Essence was geen moeilijke", zegt Omar Jarmohamed. "Newtel Essence voert in haar portfolio de producten en de CRM-oplossingen van Avaya en daar ben ik, gezien mijn werkverleden, bekend mee." Jarmohamed: "Newtel Essence houdt zich specifiek bezig met Klantcontact Management en in dat umfeld moet nog steeds het nodige missionarissenwerk worden gedaan. Bedrijven zien implementatie van Klantcontact Management oplossingen nog té vaak als een kostenpost in plaats dat het hen geld oplevert. Dat is niet terecht en daar ligt mijn uitdaging."

+++

Newtel Essence
Newtel Essence is actief bij bedrijven en organisaties waar intensieve contacten met klanten centraal staan. Het bedrijf richt zich daarbij volledig op het bieden van oplossingen voor het optimaal beheren van klantcontacten, ongeacht de manier waarop klanten communiceren. Newtel Essence onderscheidt zich daarbij door een totaaloplossing voor Customer Contact Management te leveren, inclusief advies, service en ondersteuning. De aanpak van Newtel Essence wordt gekenmerkt door de klant en het klantcontact als enige uitgangspunten te nemen voor elke oplossing. Newtel Essence is gevestigd in Vianen. Meer informatie is beschikbaar op www.newtelessence.com.

Foto
Een digitale foto van Omar Jarmohamed wordt met dit bericht meegezonden.