CLUBMESSAGE
Kledingwinkel gebruikt SMS om klanten te binden
De Yellow Store heeft de primeur en stuurt SMS berichten naar zijn
klanten om hen op de hoogte te houden van het laatste nieuws en
aanbiedingen op kledinggebied.
Naast het verspreiden van deze informatie via SMS gaat de Yellow Store
binnenkort ook een interactief SMS spel inzetten om klanten meer te
betrekken bij de winkel.
Het midden- en klein bedrijf is steeds op zoek naar nieuwe middelen om
reclame te maken. Hierbij kiest men steeds vaker voor nieuwe media,
zoals een SMS bericht. Vooral waar het om jongeren gaat zijn SMS
berichten een goed medium voor reclame boodschappen.
ClubMessage is leverancier van SMS producten in Nederland en België. In de afgelopen jaren maakten onder anderen Start uitzendbureaus, Yorin en Vizzavi al gebruik van de SMS producten van ClubMessage. Ook het midden- en klein bedrijf maakt steeds vaker gebruik van speciale SMS producten. Zo is een aantrekkelijk pakket samengesteld voor kledingwinkels om SMS in te zetten als reclame medium.