Ingezonden persbericht

Connect-IT versterkt management met Europese salesmanager

Nieuwe manager werkte eerder bij Siemens, Olivetti en Philips

Weert, 21/08/2001

Het computertelefoniebedrijf Connect-IT heeft Koen Prikken (37)

aangesteld als salesmanager Europe. Prikken werkt sinds februari voor

Connect-IT. Vóór zijn promotie was hij er area manager Benelux.

Koen Prikken is ingenieur elektronica, vakgebied telecommunicatie. Hij

behaalde zijn diploma aan de Technologische Hogeschool Leuven (Groep T).

Hij volgde ook een bachelor-opleiding bedrijfseconomie aan de K.U.Leuven.

In 1989 startte hij zijn carrière bij Siemens. Hij werkte er als sales

engineer voor de Hicom 100, een ISDN-communicatiesysteem voor kleine en

middelgrote ondernemingen. Ook was hij er accountmanager voor de

telefooncentrale Hicom 300. In 1993 ging Prikken aan de slag bij Olivetti,

waar hij werkte als accountmanager voor "third party maintenance"-diensten.

In 1995 stapte hij over naar Philips Business Communication Systems. Hij

werd er sales- en realisatiemanager voor België en Luxemburg.

"Koen is een versterking voor ons team", zegt Filip De Geijter, managing

director van Connect-IT. "Hij zal meehelpen aan de Europese doorbraak van

Oké Communicator, ons softwareproduct voor contactcenters. De

verkoopmogelijkheden zijn groot omdat wij de bijkomende markt van kleinere

interne en externe contactcenters aanboren. Ons product is ook voor hen

geschikt en bevat functionaliteiten die ze zich tot nu toe niet konden

veroorloven."

Koen Prikken: "Oké Communicator heeft de nodige troeven in de Benelux,

Duitsland en de UK, de markten waar we ons het eerst op concentreren. Onze

out-of-the-box-toepassing onderscheidt zich doordat ze al binnen twee dagen

geïnstalleerd en geïntegreerd wordt met bestaande bedrijfssoftware.

Daarnaast zijn het pakket en de upgrades ook betaalbaar voor kleinere

contactcenters vanaf 25 agenten. Oké Communicator biedt enkel

functionaliteiten die nodig zijn en daadwerkelijk gebruikt worden. Veel

bedrijven en contactcenters kampen met een overvloed aan binnenkomende en

uitgaande informatie. Met onze software kunnen ze die managen en krijgen ze

er een globale kijk op. Ik kijk dus met vertrouwen uit naar mijn opdracht

om met onze jonge applicatie de Europese markt te bewerken."

| END |

Over Connect-IT
Connect-IT, een 100%-dochter van Telematica International, is een computertelefoniebedrijf. Zijn softwaretoepassing Oké Communicator optimaliseert de communicatie in interne en externe contactcenters met 25 tot 150 agenten. De applicatie automatiseert en integreert de inkomende en uitgaande communicatie via verschillende kanalen (telefoon, fax, e-mail, voicemail). Oké Communicator transformeert een Windows NT-systeem tot een
multimedia-contactcenter en integreert traditionele PBX (Private Branch Exchange)-, ACD (Automatic Call Distributor)-, IVR (Interactive Voice Response)-, voicemail-, Unified Messaging- en faxsystemen. De toepassing maakt on-linetoezicht en real-time-rapportering en -bijsturing mogelijk. Ze is schaalbaar en
geoptimaliseerd voor een snelle installatie, configuratie en integratie met andere systemen door value-added resellers (VARs). Interelectra, Rabobank, Manpower en NBBS Reizen gebruiken de applicatie van Connect-IT in hun contactcenters.

Voor meer informatie
Connect-IT (www.oke-communicator.com), Schatbeurderlaan 10, Postbus 109, NL-6000 AC Weert
Filip De Geijter, Managing Director, tel: +31 (0)495 584 800, fax: +31 (0)495 547 711
E-mail: f.d.geijter@connect-it.ti.nl

NewsEngine PR (www.newsenginepr.com), Museumstraat 12, bus 31, B-2000 Antwerpen
Bart Inslegers, tel: +32 (0)3 260 96 48, fax: +32 (0)3 237 23 25
E-mail: bart.inslegers@newsenginepr.com
Ref.:CIT0001-1876C2