Remedy realiseert integratie met Microsoft Project

Link biedt gebruikers Remedy Change Management mogelijkheid voor grafische weergave van projectplannen

Amersfoort, 24 augustus 2001 - Remedy, vooraanstaand leverancier van Information Technology Service Management- (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen, introduceert Remedy Link for Microsoft Project. Deze integratietoepassing maakt het voor gebruikers van Remedy Change Management mogelijk Microsoft Project te gebruiken voor de grafische weergave van projectplannen. Change Management wordt hierdoor vereenvoudigd en de ROI voor beide producten vergroot.

Door de automatisering en het beheer van verzoeken om goedkeuring en implementaties van strategische IT-veranderingen helpt Remedy Change Management de kosten en risico s verbonden aan dergelijke IT-veranderingen te verminderen. Door de link met Microsoft Project versterkt Remedy haar Helpdesk-toepassingen voor activiteiten op het gebied van veranderingen binnen IT-organisaties. Remedy Link zorgt ervoor dat de uitwisseling van data tussen Remedy Change Management en Microsoft Project zonder verlies of beschadiging van data verloopt. Deze vorm van integratie is de eerste in haar soort.

We hebben direct ingezien dat door Remedy Link for Microsoft Project bedrijven hun ROI voor Remedy Change Management kunnen verbeteren , zegt Gary Oliver, VP en General Manager IT Service Management van Remedy. Microsoft en Remedy zijn toonaangevende leveranciers van eenvoudig aan te passen applicaties. Door deze integratie kunnen bedrijven beter vat houden op snel veranderende handelsomstandigheden.

Remedy Link for Microsoft Project is voor Remedy ontworpen door Workflow Solutions Ltd., lid van Remedy s Independent Software Vendor-programma. Door de ervaring met het bouwen van applicaties voor Remedy was Workflow Solutions in staat snel een integratie met Microsoft Project te realiseren.

Over Remedy
Remedy is een vooraanstaande leverancier van Information Technology Service Management-oplossingen (ITSM) en Customer Relationship Management-oplossingen (CRM). Wereldwijd zijn bij meer dan 10.000 klanten Remedy-oplossingen geïmplementeerd.
Organisaties kunnen versneld eBusiness-functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatieprogramma s en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy-oplossingen. Door de focus op interne en externe service verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten, als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten in Nederland maken met tevredenheid gebruik van Remedy s producten. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland en heeft hier in 1999 een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar services kunt u vinden op de website: www.remedy.com.

Voor meer informatie
Remedy
Kees Schenk
033-4546640
kschenk@remedy.com

Whizpr
Willemijn Vader
0317-410483
remedy@whizpr.nl