Van Hulzen pr adviseurs


Introductie gedrag- en uiterlijkcodes uitdaging voor honderden studenten
Talentvolle studenten strijden om de Van Hulzen PR Talentenprijs

Voorschoten, 25 oktober 2001 - Tien hogescholen en één universiteit hebben zich ingeschreven voor de Van Hulzen PR Talentenprijs 2002. De Van Hulzen PR Talentenprijs is een jaarlijkse
public-relationswedstrijd voor hogescholen en universiteiten. Honderden studenten zijn inmiddels aan de slag met het ontwikkelen van een pr-plan voor de introductie van gedrag- en uiterlijkcodes bij Pegasus Super Stores, een fictieve winkelketen. De case Dressed to Sell speelt in op de huidige ontwikkelingen binnen Nederlandse bedrijven. Het uiteindelijke doel is de introductie soepel te laten verlopen. De prijs, die voor de zevende maal wordt uitgeschreven, is een initiatief van Van Hulzen Public Relations Adviseurs in Voorschoten.

Deelnemende opleidingen
De opleidingen die zich hebben ingeschreven voor de PR Talentenprijs, zijn:
Amsterdam, Hogeschool van Amsterdam, Co-op Heao afdeling Communicatie Diemen, Hogeschool Holland, Academie voor Communicatie Ede, Christelijke Hogeschool Ede, afdeling Communicatie Eindhoven, Fontys Hogeschool, afdeling Communicatie Enschede, Universiteit Twente, Toegepaste Communicatiewetenschap Groningen, Hanzehogeschool, afdeling Communicatie Hasselt, Hogeschool Limburg, afdeling Public Relations Rotterdam, HES Rotterdam, afdeling Communicatie Rotterdam, Ichtus Hogeschool, afdeling Communicatie Zwolle, Christelijke Hogeschool Windesheim, afdeling Communicatie

Hoe gaat het in zijn werk?
Studenten van hogescholen en universiteiten met communicatie-opleidingen richten een fictief pr-bureau op. Zij schrijven een public-relationsplan voor de introductie van de gedrag- en uiterlijkcodes en dingen zo mee naar de Van Hulzen PR Talentenprijs 2002. Iedere docent stuurt voor half maart de twee beste plannen per opleiding naar de vakjury. Vervolgens worden de nominaties bekendgemaakt voor de landelijke finale op donderdag 25 april 2002. In deze finale presenteren de beste zes teams een essentieel onderdeel van hun plan aan de vakjury. Het publiek kiest een favoriet pr-bureau voor de publieksprijs.

Meer informatie over de PR Talentenprijs staat op http://www.prtalentenprijs.nl