PERSBERICHT
Gebruikers roepen Siebel Systems opnieuw uit tot
'Gold Best-in-Class'
Voor tweede achtereenvolgende jaar kiezen gebruikers Siebel Call Center tot
beste oplossing voor beheer van interactie met klanten
SAN MATEO, Calif. -25 oktober 2001 - Siebel Call Center, een
eBusiness-applicatie van Siebel Systems, is tijdens de Users Choice
Awards uitgeroepen tot 'Gold Best-in-Class' in de categorie Enterprise
Customer Interaction Management Solutions. Deze awards worden jaarlijks
toegekend en zijn een initiatief van het Amerikaanse vakblad 'Customer
Support Management' en RealMarket, een toonaangevend onderzoeksbureau en
online nieuwsbron.
De User Choice Awards vormen het enige programma waarbij op klanten
gerichte eBusiness-producten worden beoordeeld door gebruikers. In
totaal namen meer dan 127 producten in elf categorieën deel aan het
selectieprogramma. Gold Awards worden toegekend aan producten of
diensten die een topscore behalen in hun categorie en bovendien ruim
meer stemmen ontvangen ten opzichte van minstens drie concurrerende
producten in hun categorie. Het gebruik van deze criteria betekent dan
ook dat de winnaars van een Gold Award met ruime afstand hebben gewonnen
van concurrerende producten.
"De meest gekwalificeerde jury - dat zijn de mensen die dagelijks de
software gebruiken - hebben Siebel Call Center gekozen. Het gaat niet om
een jurypanel of een groep van zogeheten deskundigen, maar juist om
gebruikers", zegt Gary Lemke, president van RealMarket. "De winnaars van
een award excelleren niet alleen waar het om klantentevredenheid gaat,
maar laten ook een duidelijke 'return on investment' zien."
"Wij zijn vereerd dat de mensen die onze producten gebruiken Siebel Call Center voor het tweede achtereenvolgende jaar hebben geselecteerd als de beste Enterprise Customer Interaction Management Solution", zegt Matt Malden, Senior Director Product Marketing for Call Center and Web Service Products van Siebel Systems. "Bedrijven vertrouwen op Siebel Call Center om een superieure klantenservice mogelijk te maken over alle communicatiekanalen heen. Tegelijkertijd vergroot het gebruik van deze oplossing de productiviteit van de medewerkers, wordt extra omzet gegenereerd en kunnen de operationele kosten omlaag worden gebracht."
Siebel Call Center is een toonaangevende oplossing voor call centers.
Het maakt het bedrijven mogelijk om hun call center te laten uitgroeien
tot de volgende generatie van multichannel contact centers die
medewerkers in staat stellen contacten met klanten via een breed scala
van communicatiekanalen (telefoon, web, email, fax, chat of 'voice over
IP') te beheren, te synchroniseren en te coördineren - of het nu gaat om
interacties die tot stand zijn gekomen in het kader van
serviceverlening, support of verkoop. De functionaliteit omvat
'off-the-shelf' computer-telefonie integratie (CTI), campagne- en
opportunity management, mogelijkheden voor intelligente call scripts,
workflow management, complete ondersteuning voor serviceaanvragen en het
beheer van klantprofielen. Bedrijven kunnen hierdoor klantenservice van
een ongekend niveau aanbieden, terwijl tegelijkertijd meer omzet wordt
gegenereerd en een beter begrip en dus betere voorspelbaarheid van de
behoeften van klanten ontstaat.
Kijk voor meer informatie over Siebel Call Center op
www.siebel.com/callcenter/index.html
Over Siebel Systems
Siebel Systems Inc. (NASDAQ: SEBL) is de toonaangevende aanbieder van
eBusiness-applicatiesoftware. Siebel Systems biedt een geïntegreerde
reeks van eBusiness-applicaties die verkoop, marketing en customer
service mogelijk maakt via alle kanalen, zoals het web, call centers,
directe verkoop, en indirecte afzetkanalen (zoals winkels en
dealernetwerken). Siebel Systems beschikt wereldwijd over kantoren in
meer dan 37 landen. Meer informatie is te vinden op www.siebel.com
#