PERSBERICHT
'SMART OFFICE' INTEGRAAL ONDERDEEL VAN 'SMART BUSINESS'
BE SMART, TAKE PART
In eendrachtige samenwerking hebben Media Development Europe,
initiatiefnemer van het Smart Business Event en F&G Publishing, uitgever van
onder meer de vaktijdschriften VIP vakblad voor documentmanagement, Call
Center Magazine, Business Consultant en CustomerBase, de handen
ineengeslagen om op het Smart Business Event op 26, 27 en 28 november 2001
in de Amsterdam RAI ervoor te zorgen dat ook de 'informatieprofessionals'
aan bod komen. Onder de noemer 'Smart Office' zal een aanbod worden
gepresenteerd van bedrijven die zich actief bezighouden op het gebied van
(e-)content- en (e-)documentmanagement, workflowmanagement, output- en
inputmanagement.
'ICT-specialisten zijn breed georiënteerd: hun interesses zijn niet onder de
noemer van één vakevenement te vangen', aldus Ed van den Kieboom, managing
director Media Development Europe. 'Functioneel managers, de mensen die
dagelijks met de problemen binnen hun bedrijf worden geconfronteerd, zoeken
gericht naar oplossingen. Die oplossingen moeten tegenwoordig kunnen worden
geïntegreerd met andere al aanwezige of wenselijke oplossingen. Termen als
e-business, e-commerce, contentmanagement, ASP etc. vliegen je om de oren,
maar wat betekent dat nu daadwerkelijk voor je eigen organisatie? Welke
business opportunities zijn er uit te halen? Aan welke randvoorwaarden moet
je voldoen? Daarover gaat Smart Office. Alles wat te maken heeft met het
beheer en het beheersen van de hedendaagse informatiestromen komt daar aan
de orde. Die markt van, laten we ze maar informatieprofessionals noemen,
voegt de 'missing link' toe aan dit evenement.'
'Een grootschalig professioneel evenement als het Smart Business Event kan
nét die stimulans geven aan onze markt die op dit moment nodig is om het
belang en de voordelen van adequaat informatiebeheer in de breedste zin des
woords onder de aandacht van een breed, maar deskundig publiek te brengen en
om het zo naar het volgende niveau te tillen', zegt John de Waard, uitgever
ICT binnen F&G Publishing, de mediapartner voor dit event. 'Smart Office is
een overkoepelende naam die de lading voor dit segment goed dekt: de
integratie in de markt van met name document-, workflow- en
contentmanagement (Smart Office) en aanpalende vakgebieden met die van
e-business (Internet in Business) customer contact & marketing (Media &
Markets), mobiele communicatie (Mobile & Wireless) en niet te vergeten de
ICT Career Days maken het geheel tot een sterke formule. De functioneel
managers van de moderne organisatie kan en mag hier niet ontbreken!'
Naast het nodige spektakel op de beursvloer zal ook worden getracht om gerealiseerde implementaties daadwerkelijk in operationele sfeer ter plekke aan het publiek te tonen: wie is de weg naar de '@business' al met succes ingeslagen? Wat waren daarbij de moeilijkheden en hoe loopt de weg verder? De netto beschikbare 2000 vierkante meter beursvloer van Smart Office zal naar verwachting amper genoeg zijn om het grote en gevarieerde aanbod aan professionele producten, diensten en business solutions te tonen. De volgens schattingen 40.000 bezoekers - opgebouwd uit onder meer functioneel managers, algemeen managers, consultants, informatiemanagers etc. - zullen een grote belangstelling aan de dag leggen voor het gebodene: juist omdat onder één dak datgene geboden wordt waarnaar zij op zoek zijn.
BE SMART, TAKE PART
Informatie: Media Development Europe F&G Publishing Aranka Hensen John de Waard Luchthavenweg 55G Van Hoogendorplaan 8 5657 EA Eindhoven 3818 JM Amersfoort (040) 259 43 00 (033) 422 40 70