LIVE EXPRESSIONS BV

Mens staat centraal

Unieke aanpak staat borg voor maximale prestatie en succes bij ondernemingen

'Mens staat centraal'

AMSTERDAM - Bedrijven worden gemaakt door mensen, producten zijn een logisch gevolg van interactie en samenspel tussen mensen. Dat heet Live Communicatie.

Het is dus de mens, die het succes van een onderneming bepaalt. Daarom staat niet het product, maar de performance kracht van de mens in onze programma's centraal. Het Tri-Com Expression Package, dat Live Expressions aanbiedt, draait er in eerste instantie om het bewustzijn van mensen, waar het gaat om effectiviteit en inzet, te veranderen. Vervolgens wordt er gewerkt aan een optimale, persoonlijke prestatie, die ten dienste van een collectief staat. Dat is waar wij ons op concentreren, aldus managing-director Kees Bal van Live Expressions.

Het is al weer zo'n twee jaar geleden dat Kees Bal, samen met Fernand Hageman (chief operating officer), Ruud Davris (chief marketing intelligence) en Martien Angevaare (chief operating art & performance) het plan opvatte alle speciale kwaliteiten van de vier te bundelen in een nieuw en vooral uniek bedrijf met de naam Live Expressions. Inmiddels zijn er vijftien mensen in dienst, beschikt Live Expressions over drie professionele studios en vult de orderportefeuille zich in hoog tempo.

THEATERGROEP

Kees Bal opnieuw: Het Tri-Com Expression Package - consulting, coaching en met als finale een event- is gericht op het functioneren van de mens binnen een collectief. Dat is dus wat wij doen. Met behulp van een hiervoor speciaal opgeleide theatergroep van 8 personen betrekken wij de deelnemers in diverse programma-onderdelen. Onder leiding van Martien Angevaare worden visies, in groepsvorm en individueel, ontwikkeld, die wij integreren in presentaties van de deelnemers zelf. Het is dus heel visueel, op maat gesneden, zodat het maximale rendement gehaald wordt.

IDEALE KLIMAAT

Fernand Hageman vult aan: Essentie voor ons is het scheppen van het ideale werkklimaat. Dat doen wij door de toepassing van het Tri-Com Expression Package. De beleving van de deelnemers leidt tot blijvende, positieve veranderingen. Na onze inbreng blijven wij betrokken bij het betreffende bedrijf. Een goede follow-up is voor ons essentieel om te ervaren dat wij het beoogde resultaat ook echt gehaald hebben. Dat er ook daadwerkelijk een verbetering in het werkklimaat en dus uiteindelijke resultaat is ontstaan.

INFORMATIEF ENTERTAINMENT

Eén keer per maand worden bedrijven uitgenodigd een middag te gast te zijn bij Live Expressions. Daar worden de ondernemingen onthaald op een informatieve show, waarin de doelstellingen van Live Expressions op een zeer onderhoudende en eenvoudige manier tot uitdrukking komen. Dat is een daverend succes,zegt Kees Bal. Onze gasten zijn vol lof over deze unieke manier ze deelgenoot te maken van de mogelijkheden, die Live Expressions te bieden heeft. Het is onze speciale manier van presenteren. Binnenkort is op onze website (www.liveexpressions.nl) meer informatie te vinden inclusief foto's en full screen video.

Het productenpalet van Live Expressions bestaat onder meer uit de volgende programma's: bedrijfspresentaties, productintroducties, reorganisatieprocessen, personeelsbijeenkomsten, motivatieprogramma's, kick-off programma's, showprogramma's, bussiness tot business programma's, relatiedagen en coachingsprogramma's.

Inmiddels heeft Live Expressions zijn sporen reeds verdiend door voor grote bedrijven en organisaties verschillende programmas te organiseren en concepten te ontwikkelen in onder meer de Amsterdam Arena, het Gelredome, de RAI, het Dolfinarium Harderwijk (prijswinnaar Big E Award), Autostad Wolfsburg (Volkswagen), Bundesgarten Schau Berlijn.