LIVE EXPRESSIONS BV
Mens staat centraal
Unieke aanpak staat borg voor maximale prestatie en succes bij
ondernemingen
'Mens staat centraal'
AMSTERDAM - Bedrijven worden gemaakt door mensen, producten zijn een
logisch gevolg van interactie en samenspel tussen mensen. Dat heet
Live Communicatie.
Het is dus de mens, die het succes van een onderneming bepaalt. Daarom
staat niet het product, maar de performance kracht van de mens in onze
programma's centraal. Het Tri-Com Expression Package, dat Live
Expressions aanbiedt, draait er in eerste instantie om het bewustzijn
van mensen, waar het gaat om effectiviteit en inzet, te veranderen.
Vervolgens wordt er gewerkt aan een optimale, persoonlijke prestatie,
die ten dienste van een collectief staat. Dat is waar wij ons op
concentreren, aldus managing-director Kees Bal van Live
Expressions.
Het is al weer zo'n twee jaar geleden dat Kees Bal, samen met Fernand
Hageman (chief operating officer), Ruud Davris (chief marketing
intelligence) en Martien Angevaare (chief operating art & performance)
het plan opvatte alle speciale kwaliteiten van de vier te bundelen in
een nieuw en vooral uniek bedrijf met de naam Live Expressions.
Inmiddels zijn er vijftien mensen in dienst, beschikt Live Expressions
over drie professionele studios en vult de orderportefeuille zich in
hoog tempo.
THEATERGROEP
Kees Bal opnieuw: Het Tri-Com Expression Package - consulting,
coaching en met als finale een event- is gericht op het functioneren
van de mens binnen een collectief. Dat is dus wat wij doen. Met behulp
van een hiervoor speciaal opgeleide theatergroep van 8 personen
betrekken wij de deelnemers in diverse programma-onderdelen. Onder
leiding van Martien Angevaare worden visies, in groepsvorm en
individueel, ontwikkeld, die wij integreren in presentaties van de
deelnemers zelf. Het is dus heel visueel, op maat gesneden, zodat het
maximale rendement gehaald wordt.
IDEALE KLIMAAT
Fernand Hageman vult aan: Essentie voor ons is het scheppen van het
ideale werkklimaat. Dat doen wij door de toepassing van het Tri-Com
Expression Package. De beleving van de deelnemers leidt
tot blijvende, positieve veranderingen. Na onze inbreng blijven wij
betrokken bij het betreffende bedrijf. Een goede follow-up is voor ons
essentieel om te ervaren dat wij het beoogde resultaat ook echt
gehaald hebben. Dat er ook daadwerkelijk een verbetering in het
werkklimaat en dus uiteindelijke resultaat is ontstaan.
INFORMATIEF ENTERTAINMENT
Eén keer per maand worden bedrijven uitgenodigd een middag te gast te
zijn bij Live Expressions. Daar worden de ondernemingen onthaald op
een informatieve show, waarin de doelstellingen van Live Expressions
op een zeer onderhoudende en eenvoudige manier tot uitdrukking komen.
Dat is een daverend succes,zegt Kees Bal. Onze gasten zijn vol lof
over deze unieke manier ze deelgenoot te maken van de mogelijkheden,
die Live Expressions te bieden heeft. Het is onze speciale manier van
presenteren. Binnenkort is op onze website (www.liveexpressions.nl)
meer informatie te vinden inclusief foto's en full screen video.
Het productenpalet van Live Expressions bestaat onder meer uit de volgende programma's: bedrijfspresentaties, productintroducties, reorganisatieprocessen, personeelsbijeenkomsten, motivatieprogramma's, kick-off programma's, showprogramma's, bussiness tot business programma's, relatiedagen en coachingsprogramma's.
Inmiddels heeft Live Expressions zijn sporen reeds verdiend door voor
grote bedrijven en organisaties verschillende programmas te
organiseren en concepten te ontwikkelen in onder meer de Amsterdam
Arena, het Gelredome, de RAI, het Dolfinarium Harderwijk (prijswinnaar
Big E Award), Autostad Wolfsburg (Volkswagen), Bundesgarten Schau
Berlijn.