|----------------------------------------------------------| | Pharma-producent Allergan kiest KANA voor optimalisering | | van de customer service | |----------------------------------------------------------| E-mails worden twee keer sneller correct beantwoord dan voorheen
Lier, 11/26/2001
KANA (Nasdaq: KANA), marktleider van e-CRM-software, heeft bij Allergan KANA Response geïmplementeerd voor de wereldwijde ondersteuning van de ruim 30.000 klanten. Met KANA Response kan Allergan, een wereldmarktleider van gespecialiseerde farmaceutische producten, nu automatisch ruim 80% van de per e-mail binnenkomende vragen van klanten doorsluizen naar de aangewezen expert binnen het contact center. Daardoor kan Allergan klanten veel sneller helpen.
Dankzij KANA Response worden vragen die bij Allergan per e-mail binnenkomen, twee keer sneller dan voorheen correct afgehandeld. Bovendien is het aantal e-mails dat werknemers moeten behandelen drastisch gedaald.
"Met KANA hebben we de juiste keuze gemaakt", aldus Keith Bereskin, senior manager information services bij Allergan. "KANA is elke belofte aan Allergan nagekomen, zowel rond gebruiksvriendelijkheid, snelle implementatie als ook een onmiddellijke "return on investment".
"Met deze contact centeroplossing kan Allergan wereldwijd een
dienstverlening van hoog niveau aan zijn klanten bieden, terwijl hun agents
tegelijk minder tijd moeten besteden aan het beantwoorden van e-mails",
zegt Kris Bogaerts, district manager Benelux en Frankrijk bij KANA.
"Dankzij onze gesofisticeerde totaaloplossing, volledig gebouwd op een
webarchitectuur, zorgt KANA voor een ongeëvenaarde interactie met de
klant."
|----------------------------------------------------------|
| END |
|----------------------------------------------------------|
Allergan
Allergan, Inc., met hoofdkwartier in Irvine, Californië
(VS), is een technologiegerichte farmaceuticaproducent met
wereldwijde vestigingen, o.a. in Antwerpen en Nieuwegein.
Allergan produceert producten voor oogverzorging en andere
gespecialiseerde farmaceutische producten. Meer informatie
via www.allergan.com.
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen
bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de
kosten in contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet,
e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste
klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony
Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en
Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd
en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen
partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com
Journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +32 (0)3 491 98 55, e-mail:
kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170,
e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0030-1880AE