Ingezonden persbericht

Persbericht

Unified Communications-oplossingen van TOPCALL nu ook beschikbaar voor Novell GroupWise

Zaltbommel, 29 november 2001 - - TOPCALL International AG biedt de volledige functionaliteit van haar Unified Communications-oplossingen aan voor Novell GroupWise. Gebruikers van GroupWise-clients en Novell Directory Services (NDS) beschikken met de nieuwe productreeks over een toonaangevend business-to-business communicatieplatform. De oplossing is gebaseerd op TOPCALL's Communication Server ONE en biedt alle denkbare interfaces voor communicatiediensten zoals CTI, internet mail, voicemail, WAP, SMS en fax en voor alle zakelijke applicaties zoals IVR en e-commerce, via verschillende systemen en voor alle bedrijfsafdelingen.

"Door deze nieuwe versie van de Communication Server ONE kunnen GroupWise-gebruikers beschikken over een rechtstreekse communicatie-interface met leveranciers, klanten en zakelijke partners. Hierdoor is gegarandeerd dat zelfs de meest uiteenlopende communicatiediensten volledig zijn geïntegreerd in de specifieke zakelijke workflowprocessen van elke onderneming", vertelt Henk Honders, Manager TOPCALL Nederland. "Ondernemingen kunnen met behulp van deze mogelijkheden hun communicatiekosten in de hele onderneming verlagen en de snelheid van hun informatiestromen verhogen. Het belang van Unified Communications-oplossingen voor Novell GroupWise werd benadrukt door het grote aantal deelnemers tijdens het seminar dat Novell en TOPCALL onlangs organiseerden", aldus Henk Honders.

Naadloze integratie van clients
De TOPCALL-oplossing is een van de toonaangevende oplossingen voor client-integratie voor GroupWise op de markt. Bijna elke vorm van communicatie wordt op transparante wijze geïntegreerd in GroupWise en Novell Directory Services. Door de directe interface met de GroupWise-server vormt Communication Server ONE een veel krachtiger oplossing dan standaard SMTP-verbindingen, zowel wat betreft beschikbaarheid als wat betreft de breedte van de geboden functionaliteit. De oplossingen van TOPCALL bieden een beschikbaarheid van 99,99 procent voor bedrijfskritische communicatieprocessen, zoals fax-, voice- en internet mail-transacties. Daarnaast biedt TOPCALL volledige bescherming voor bedrijfsinformatie op basis van oplossingen voor naadloze archivering en data security.

TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon: 0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: info@topcall.nl, website: www.topcall.nl.

TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40 landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke Unified Communications.

TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer dan 12 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren. TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en kantoorautomatisering.

Voor redactionele informatie:
PB0801
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com.