Ingezonden persbericht


Persbericht

F&G Publishing en Call Center Magazine organiseren het congres 'Personeel, Management & Organisatie'

Amersfoort, 27 september 2001 - - Op 29 november 2001 organiseert F&G Publishing in samenwerking met Call Center Magazine het congres 'Personeel, Management & Organisatie'. Locatie voor het congres is de Orangerie in 's-Hertogenbosch en de leiding is in handen van Frank Spangenberg. Het congres is met name gericht op managers, teamleaders en supervisors van call centers. Het beantwoordt vragen zoals: hoe train je agents, hoe benut je hun competenties optimaal en hoe voorkom je ontevreden agents en een eventuele burn-out? Vragen die van enorm belang zijn. De technologieën volgen elkaar immers in rap tempo op en er wordt steeds meer kennis, diepgang en assertiviteit van de agents verwacht. Er moeten meer complexe dialogen gevoerd worden en vaak richt men zich voornamelijk op de 'high value' klanten.

Opleidingsdebat
Er is veel te doen over opleidingen voor met name agents, teamleaders en supervisors. Er zijn heel veel aanbieders van opleidingen voor deze groepen, maar van enig kwaliteitskeur is weinig sprake. Via een opleidingsdebat geleid door Henk Verbooy - hoofdredacteur van Call Center Magazine - wordt met vijf bekende personen gedebatteerd over de verschillende opleidingen, trainingen en certificaten. Er worden stellingen en meningen weergegeven waar de congresdeelnemers uiteraard over kunnen meediscussiëren.

Arbeidsomstandigheden
In het najaar 2001 en 2002 start de Arbeidsinspectie met het bezoeken van call centers door heel Nederland om te controleren hoe het staat met de arbeidsomstandigheden. Lopen agents gevaar om beroepsziekten als RSI op te lopen? Welke preventieve maatregelen kunnen hiervoor worden genomen? Wat zijn eigenlijk de gevolgen van een beroepsziekte op juridisch gebied? Allemaal noodzakelijke vragen die om een uitgebreide toelichting vragen. Tijdens het congres 'Personeel, Management & Organisatie' wordt hier - door middel van interactieve workshops, casepresentaties en plenaire sessies - volop aandacht aan besteed door ervaren sprekers, zowel vanuit de wetenschap als het bedrijfsleven.

Agenda-informatie:
Congres 'Personeel, Management & Organisatie'
29 november 2001 in Orangerie, 's-Hertogenbosch

Nadere informatie via congresmanager Maricken Hengeveld van F&G Publishing: tel.: 033 - 422 40 86, e-mail: maricken@fngpubli.com of congressen@fngpubli.com

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom uitgevers en geeft boeken, vaktijdschriften en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en customer relationship management) en ICT management (document- en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels zijn Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant en VIP vakblad voor documentmanagement. Enkele bekende evenementen zijn Nationaal Call Center Congres, Call Center Café, CustomerBase Jaarcongres en de VIP Businessclub. Tenslotte heeft F&G Publishing naast een eigen website, www.fngpubli.com, internetplatforms voor de genoemde vakgebieden: www.callcenterplaza.com, www.CRMexpert.nl, www.business-consultant.nl en www.viponline.nl.
Voor redactionele informatie: PB1001 Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com of web: www.influx-pr.com.