Ingezonden persbericht


29 november 2001

Persbericht

NEWTEL ESSENCE TREEDT TOE TOT HET SIEBEL ALLIANCE PROGRAM

Newtel Essence officieel Consultant Partner van Siebel eBusiness Applicaties

Vianen, 29 november 2001 - Newtel Essence, aanbieder van Klantcontact Management oplossingen, is als Consultant Partner toegetreden tot het Siebel Alliance Program.
Newtel Essence heeft haar consultants met succes het Siebel Certification Program laten doorlopen waardoor haar personeel over de vaardigheden beschikt om Siebel eBusiness Applications te positioneren, installeren, configureren, bedienen en beheren en te koppelen aan andere systemen. Siebel Systems, Inc. (Nasdaq: SEBL) is een tot de wereldtop behorende aanbieder van software voor e-business applicaties.

Klantcontact Management
Met de toetreding tot het Siebel Alliance Program is de CRM portfolio van Newtel Essence uitgebreid en kan zij haar klanten een complete oplossing voor klantcontact Management aanbieden. Siebel Systems levert een geïntegreerde familie van eBusiness applicatie-software ten behoeve van verkoop-, marketing- en klantenservice-systemen waarbij de communicatie verloopt via o.a. het web, call centers, field service, retail en dealernetwerken.
Door de ervaring van Newtel Essence in de call center markt en door haar uitgebreide kennis van computer telefonie integratie (CTI), gecombineerd met de functionaliteit van Avaya's call center infrastructuur en de eBusiness oplossingen van Siebel Systems, resulteert dit in Klantgerichte oplossingen voor CRM en Klantcontact Management.
"De technologie en de marktleiderschap van Siebel Systems hebben een significante impact op de manier waarop bedrijven zaken doen", zegt Serge Poppes, Managing Director van Newtel Essence. "Door toe te treden tot de Siebel Alliance Program en Siebel Certified Consultants op te leiden, kunnen wij onze klanten een totaaloplossing bieden en deze tegelijkertijd implementeren. Wij combineren onze kennis van de verschillende communicatiekanalen (o.a. telefonie-, fax-, email-, en weboplossingen) met de eBusiness suite van Siebel Systems en kunnen hierdoor een nog grotere klanttevredenheid bewerkstelligen."
Avaya
Naast Siebel eBusiness is Newtel Essence al geruime tijd 'goud'geaccrediteerd BusinessPartner van Avaya en gespecialiseerd in de totale DEFINITY oplossing (spraak en infrastructuur). Avaya heeft op haar beurt een wereldwijde strategische alliantie met Siebel Systems op het gebied van het leveren en marketen van geïntegreerde eBusiness oplossingen. Newtel Essence is wereldwijd de enige partij die gecertificeerd is voor zowel Avaya (hardware, infrastructuur en CRM oplossingen) als Siebel (eBusiness).
+++
Over Newtel Essence
Newtel Essence is actief bij bedrijven en organisaties waar intensieve contacten met klanten centraal staan. Het bedrijf richt zich daarbij volledig op het bieden van oplossingen voor het optimaal beheren van klantcontacten, ongeacht de manier waarop klanten communiceren. Newtel Essence onderscheidt zich daarbij door een totaaloplossing voor Customer Contact Management te leveren, inclusief advies, implementatie, service en ondersteuning. De aanpak van Newtel Essence wordt gekenmerkt door de klant en het klantcontact als enige uitgangspunten te nemen voor elke oplossing. Newtel Essence is gevestigd in Vianen. Meer informatie is beschikbaar op www.newtelessence.com.



Ingezonden persbericht