29 november 2001
Persbericht
NEWTEL ESSENCE TREEDT TOE TOT HET SIEBEL ALLIANCE PROGRAM
Newtel Essence officieel Consultant Partner van Siebel eBusiness Applicaties
Vianen, 29 november 2001 - Newtel Essence, aanbieder van Klantcontact
Management oplossingen, is als Consultant Partner toegetreden tot het Siebel
Alliance Program.
Newtel Essence heeft haar consultants met succes het Siebel Certification
Program laten doorlopen waardoor haar personeel over de vaardigheden
beschikt om Siebel eBusiness Applications te positioneren, installeren,
configureren, bedienen en beheren en te koppelen aan andere systemen.
Siebel Systems, Inc. (Nasdaq: SEBL) is een tot de wereldtop behorende
aanbieder van software voor e-business applicaties.
Klantcontact Management
Met de toetreding tot het Siebel Alliance Program is de CRM portfolio van
Newtel Essence uitgebreid en kan zij haar klanten een complete oplossing
voor klantcontact Management aanbieden. Siebel Systems levert een
geïntegreerde familie van eBusiness applicatie-software ten behoeve van
verkoop-, marketing- en klantenservice-systemen waarbij de communicatie
verloopt via o.a. het web, call centers, field service, retail en
dealernetwerken.
Door de ervaring van Newtel Essence in de call center markt en door haar
uitgebreide kennis van computer telefonie integratie (CTI), gecombineerd met
de functionaliteit van Avaya's call center infrastructuur en de eBusiness
oplossingen van Siebel Systems, resulteert dit in Klantgerichte oplossingen
voor CRM en Klantcontact Management.
"De technologie en de marktleiderschap van Siebel Systems hebben een
significante impact op de manier waarop bedrijven zaken doen", zegt Serge
Poppes, Managing Director van Newtel Essence. "Door toe te treden tot de
Siebel Alliance Program en Siebel Certified Consultants op te leiden, kunnen
wij onze klanten een totaaloplossing bieden en deze tegelijkertijd
implementeren. Wij combineren onze kennis van de verschillende
communicatiekanalen (o.a. telefonie-, fax-, email-, en weboplossingen) met
de eBusiness suite van Siebel Systems en kunnen hierdoor een nog grotere
klanttevredenheid bewerkstelligen."
Avaya
Naast Siebel eBusiness is Newtel Essence al geruime tijd
'goud'geaccrediteerd BusinessPartner van Avaya en gespecialiseerd in de
totale DEFINITY oplossing (spraak en infrastructuur). Avaya heeft op haar
beurt een wereldwijde strategische alliantie met Siebel Systems op het
gebied van het leveren en marketen van geïntegreerde eBusiness oplossingen.
Newtel Essence is wereldwijd de enige partij die gecertificeerd is voor
zowel Avaya (hardware, infrastructuur en CRM oplossingen) als Siebel
(eBusiness).
+++
Over Newtel Essence
Newtel Essence is actief bij bedrijven en organisaties waar intensieve
contacten met klanten centraal staan. Het bedrijf richt zich daarbij
volledig op het bieden van oplossingen voor het optimaal beheren van
klantcontacten, ongeacht de manier waarop klanten communiceren. Newtel
Essence onderscheidt zich daarbij door een totaaloplossing voor Customer
Contact Management te leveren, inclusief advies, implementatie, service en
ondersteuning. De aanpak van Newtel Essence wordt gekenmerkt door de klant
en het klantcontact als enige uitgangspunten te nemen voor elke oplossing.
Newtel Essence is gevestigd in Vianen. Meer informatie is beschikbaar op
www.newtelessence.com.
Ingezonden persbericht