Grolsch NV

Nieuwe reclamecampagne Grolsch

Morgen start Grolsch met haar nieuwe reclamecampagne 'JE HEBT BIER EN JE HEBT GROLSCH'. De campagne benadrukt dat Grolsch het kwaliteitsbier van Nederland is.

Centraal in de campagne staat 'verschil maken', analoog aan de nieuwe themaregel. "Wij brengen mensen in beeld die intensief en met passie bezig zijn met hun talent. Zo slaan zij een brug naar het vakmanschap van onze brouwers" aldus Senior Brand Manager Bert Baron.

De nieuwe reclamecampagne wordt breed en intensief ondersteund in diverse media. Zo is afgelopen dinsdag begonnen met een teasercampagne op billboards en abri's zonder zichtbare afzender. Op deze buitenbeelden is slechts 'JE HEBT BIER' te lezen. Vanaf morgen, vrijdag 7 december, is vervolgens de volledige themaregel 'JE HEBT BIER EN JE HEBT GROLSCH' in het hele land zichtbaar.

Op 10 december starten twee nieuwe commercials op televisie, weldra gevolgd door commercials in de bioscoop. De commercials hebben een dynamisch, uitnodigend en toegankelijk karakter. Daarnaast wordt het nieuwe thema ook via rugetiketten, biervilten en internet gecommuniceerd.

Koninklijke Grolsch N.V.
Enschede/Groenlo, 6 december 2001