Nieuwe reclamecampagne Grolsch
Morgen start Grolsch met haar nieuwe reclamecampagne 'JE HEBT BIER EN
JE HEBT GROLSCH'. De campagne benadrukt dat Grolsch het kwaliteitsbier
van Nederland is.
Centraal in de campagne staat 'verschil maken', analoog aan de nieuwe
themaregel. "Wij brengen mensen in beeld die intensief en met passie
bezig zijn met hun talent. Zo slaan zij een brug naar het vakmanschap
van onze brouwers" aldus Senior Brand Manager Bert Baron.
De nieuwe reclamecampagne wordt breed en intensief ondersteund in diverse media. Zo is afgelopen dinsdag begonnen met een teasercampagne op billboards en abri's zonder zichtbare afzender. Op deze buitenbeelden is slechts 'JE HEBT BIER' te lezen. Vanaf morgen, vrijdag 7 december, is vervolgens de volledige themaregel 'JE HEBT BIER EN JE HEBT GROLSCH' in het hele land zichtbaar.
Op 10 december starten twee nieuwe commercials op televisie, weldra
gevolgd door commercials in de bioscoop. De commercials hebben een
dynamisch, uitnodigend en toegankelijk karakter. Daarnaast wordt het
nieuwe thema ook via rugetiketten, biervilten en internet
gecommuniceerd.
Koninklijke Grolsch N.V.
Enschede/Groenlo, 6 december 2001