Ingezonden persbericht


Uitnodiging: Webcast Aspect eWorkforce Management en DataMart

In de nacht van 6 op 7 december, van 2.30 tot 3.30 AM houdt Aspect Communications, specialist in contact center technologie, een webcast over eWorkforce Management (eWFM) en DataMart. eWFM is geavanceerde software voor het inzetten en plannen van contact center medewerkers. Datamart levert business intelligence uit het contact center.


Onderwerpen van de webcast:


· Hoe kan je voorkomen de kosten van afzonderlijke contact centers of zelfs van meervoudige contact centers alleen maar stijgen?

· Hoe houdt de contact center manager grip?

· Hoe kan je de bestaande informatie gebruiken om tot de juiste inzichten te komen?

· Hoe zorg je ervoor dat de klanten door de juiste agent te woord worden gestaan, op de juiste tijd?

· Hoe kan je met beperkte middelen het contact center naar meer winstgevendheid leiden?
Wilt u aan deze webcast deelnemen, bezoek dan de website www.aspect.com en geef u op. Na registratie ontvangt u tevens de volgende white papers: Analyzing the ROI Potential of the Contact Cente. Data Mart en Workforce Management Software: How to Determine the Software You need and Justify the Investment.

Indien u geïnteresseerd bent in meer informatie rondom Aspect kunt u contact opnemen met The Communication Force: tel. 020-547 01 99 of e-mail: theol@communicationforce.com.