Ten Hagen & Stam


Datum 7-dec-2001

Titel Creating tommorow's business

Onderwerp- gebied ICT Breed

Product / Event boek/congres
PERSBERICHT PERSBERICHT PERSBERICHT

Den Haag, 7 december 2001

Is e-business passé of is het nog steeds actueel? Tijdens de e-business hype leken ineens alle economische grondbeginselen overboord gegooid. Aandelen van e-business ondernemingen stegen tot ongekende hoogten, die in geen verhouding stonden tot de winstgevendheid. Aan deze scheve verhoudingen lijkt nu een eind gekomen.

Betekent dit nu terug naar af? Zeker niet, e-business heeft wel degelijk een verandering teweeg gebracht in onze manier van zaken doen. Het is meer een terug met beide benen op de grond. Net als andere bedrijfstakken moet E-business ook gewoon gewaardeerd en de winstgevendheid bepaald worden. E-business is nu weer business as usual. In samenwerking met de Erasmus Universiteit is onderzoek verricht in binnen- en buitenland, naar hoe diverse bedrijven hun business waarderen. Dit heeft geresulteerd in het boek Creating tommorows business: E-valuation en het congres E-valuation.

In dit boek wordt ingegaan op verschillende facetten van het waarderen van een onderneming. Tevens wordt er aandacht besteed aan hoe men met behulp van het ontwikkelde model in staat moet zijn om e-commerce te waarderen.

Tegelijkertijd met het verschijnen van het boek organiseert THS het congres E-valuation, waarin door diverse sprekers nader wordt ingegaan op het onderwerp E-valuation. Het congres vindt plaats op 19 december in het Erasmus Expo en Congrescentrum te Rotterdam. Alle deelnemers ontvangen gratis het boek Creating Tomorrow's business: E-valuation.

Noot aan de redactie:

Titel: Creating Tommorows Bussiness
Uitgever: Ten Hagen & Stam
ISBN: 90 44 00366-6
Prijs: 35,00 ( 77,13)

Voor meer informatie over het congres kijkt u op www.automatiseringgids.nl

Product / Event a.spiessens@wkths.nl
Present-Exemplaar tenhagenstam@artifexsupport.com