Datum 7-dec-2001
Titel Creating tommorow's business
Onderwerp- gebied ICT Breed
Product / Event boek/congres
PERSBERICHT PERSBERICHT PERSBERICHT
Den Haag, 7 december 2001
Is e-business passé of is het nog steeds actueel? Tijdens de
e-business hype leken ineens alle economische grondbeginselen
overboord gegooid. Aandelen van e-business ondernemingen stegen tot
ongekende hoogten, die in geen verhouding stonden tot de
winstgevendheid. Aan deze scheve verhoudingen lijkt nu een eind
gekomen.
Betekent dit nu terug naar af? Zeker niet, e-business heeft wel
degelijk een verandering teweeg gebracht in onze manier van zaken
doen. Het is meer een terug met beide benen op de grond. Net als
andere bedrijfstakken moet E-business ook gewoon gewaardeerd en de
winstgevendheid bepaald worden. E-business is nu weer business as
usual. In samenwerking met de Erasmus Universiteit is onderzoek
verricht in binnen- en buitenland, naar hoe diverse bedrijven hun
business waarderen. Dit heeft geresulteerd in het boek Creating
tommorows business: E-valuation en het congres E-valuation.
In dit boek wordt ingegaan op verschillende facetten van het waarderen
van een onderneming. Tevens wordt er aandacht besteed aan hoe men met
behulp van het ontwikkelde model in staat moet zijn om e-commerce te
waarderen.
Tegelijkertijd met het verschijnen van het boek organiseert THS het
congres E-valuation, waarin door diverse sprekers nader wordt ingegaan
op het onderwerp E-valuation. Het congres vindt plaats op 19 december
in het Erasmus Expo en Congrescentrum te Rotterdam. Alle deelnemers
ontvangen gratis het boek Creating Tomorrow's business: E-valuation.
Noot aan de redactie:
Titel: Creating Tommorows Bussiness
Uitgever: Ten Hagen & Stam
ISBN: 90 44 00366-6
Prijs: 35,00 ( 77,13)
Voor meer informatie over het congres kijkt u op
www.automatiseringgids.nl
Product / Event a.spiessens@wkths.nl
Present-Exemplaar tenhagenstam@artifexsupport.com