NOMINATIES TIJDSCHRIFTCAMPAGNE VAN HET JAAR 2001 VASTGESTELD
De jury van de Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar
heeft dit jaar vier campagnes voorgedragen voor de prijs in deze
categorie.
De genomineerde tijdschriftcampagnes (in alfabetische volgorde)
zijn:
Always-damesverband (Procter & Gamble Nederland)
BEN Nederland (Ben sporterscampagne NOC/NSF)
CZ Groep Verzekeringsmaatschappij
Nike(sportschoenen)
De prijs in de categorie Tijdschriftcampagne van het Jaar wordt
uitgereikt aan de adverteerder die optimaal gebruik heeft gemaakt
van de (commerciële) mogelijkheden van publiekstijdschriften. De
winnaar zal tijdens Het TijdschriftenGala op donderdag 13 december
a.s. in Event Centre Aalsmeer bekend worden gemaakt. De prijs
bestaat uit advertentieruimte ter waarde van 100.000 gulden in
titels die zijn aangesloten bij de Groep Publiekstijdschriften van
het Nederlands Uitgeversverbond.
De juryleden: Wim Ubachs voorzitter (Ubachs Wisbrun), Aad Boon
(Albert Heijn), Astrid Loeff (Sara Lee/DE), Renie van Wijk (Sanoma
Uitgevers), Willem van Harrewijen (Van Walbeek Etcetera) en Cora
Baas (The Media Edge).
Het TijdschriftenGala is een initiatief van de Groep
Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond en Lenthe
Publishers & Consultants.
Voor nadere informatie:
Harriët Schrier, Nederlands Uitgeversverbond, tel. 020 4309 162
www.mercurs.nl en www.tijdschriften.nl
Voor toegangskaarten voor het TijdschriftenGala:
Lenthe Publishers & Consultants, Annemarie Post, tel. 020 5171 540.