Nederlands Uitgeversverbond

NOMINATIES TIJDSCHRIFTCAMPAGNE VAN HET JAAR 2001 VASTGESTELD

De jury van de Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar heeft dit jaar vier campagnes voorgedragen voor de prijs in deze categorie.

De genomineerde tijdschriftcampagnes (in alfabetische volgorde) zijn:

Always-damesverband (Procter & Gamble Nederland)

BEN Nederland (Ben sporterscampagne NOC/NSF)

CZ Groep Verzekeringsmaatschappij

Nike(sportschoenen)

De prijs in de categorie Tijdschriftcampagne van het Jaar wordt uitgereikt aan de adverteerder die optimaal gebruik heeft gemaakt van de (commerciële) mogelijkheden van publiekstijdschriften. De winnaar zal tijdens Het TijdschriftenGala op donderdag 13 december a.s. in Event Centre Aalsmeer bekend worden gemaakt. De prijs bestaat uit advertentieruimte ter waarde van 100.000 gulden in titels die zijn aangesloten bij de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond.

De juryleden: Wim Ubachs voorzitter (Ubachs Wisbrun), Aad Boon (Albert Heijn), Astrid Loeff (Sara Lee/DE), Renie van Wijk (Sanoma Uitgevers), Willem van Harrewijen (Van Walbeek Etcetera) en Cora Baas (The Media Edge).

Het TijdschriftenGala is een initiatief van de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond en Lenthe Publishers & Consultants.

Voor nadere informatie:
Harriët Schrier, Nederlands Uitgeversverbond, tel. 020 4309 162 www.mercurs.nl en www.tijdschriften.nl

Voor toegangskaarten voor het TijdschriftenGala: Lenthe Publishers & Consultants, Annemarie Post, tel. 020 5171 540.