Ingezonden persbericht


Persbericht

Aspect integreert self-service contacten en contact center

CSS Feature Pack nu beschikbaar voor Aspect Contact Server en Aspect Call Center Software v8.0.2.

Hoofddorp, 17 december 2001 - Aspect Communications (Nasdaq: ASPT), de toonaangevende leverancier op het gebied van contact management technologie, kondigt de wereldwijde beschikbaarheid aan van Aspect Customer Self-Service (CSS) Feature Pack. Aspect verbetert haar oplossingen met grote regelmaat teneinde bedrijven te helpen de effectiviteit van hun contact centers te verbeteren.

Self-service applicaties hebben een grote toekomst. Klanten vinden het prettig om zonder tussenkomst van een persoon zelf via telefoon of web hun zaken te regelen op het moment dat het hen uitkomt. Voor de bedrijven biedt self-service grote kostenbesparingen. Self-service betekent wel dat er een communicatiekanaal extra beheerd moet worden. Aspect lost dit managementvraagstuk op door CSS functionaliteit te integreren met de bestaande contact server. Dat zegt Arno Broere, marketing manager Benelux, France & Nordics bij Aspect. Aspect CSS maakt bedrijven 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk. Het biedt de klanten alle privacy van self-service met de mogelijkheid om zonodig toch ondersteuning door een servicemedewerker te vragen. Bedrijven kunnen hun klanten gebruik laten maken van toetstelefoons, spraakherkenning, tekst-naar-spraak en andere mogelijkheden, waaronder e-mail, fax en het Web om self-servicetransacties rond de klok uit te voeren.

Aspect CSS breidt het concept van self-service uit tot voorbij interactieve voice response (IVR) en voorziet klanten van flexibiliteit en keuzemogelijkheden, waarbij tegelijkertijd bedrijven optimaal kunnen profiteren van alle voordelen van automatisering: verminderde personeelskosten, minder personeelsverloop en kortere wachttijden en gespreksduur.

Het Aspect CSS Feature Pack voor de Aspect Contact Server en Aspect Call Center software versie 8.0.2. breidt de mogelijkheden van CSS uit. CSS bepaalt en kent een prioriteit toe aan de routing van self-service aanvragen van klanten. Het CSS Feature Pack maakt een grotere uitwisseling van gedetailleerde gespreksinformatie met andere Aspect Contact Server toepassingen mogelijk en kan gebruik maken van applicaties van derden voor het uitvoeren van een groot aantal transactie-gerelateerde taken zoals credit card verificatie en het afhandelen van orders. Het CSS Feature Pack is voor huidige gebruikers van Aspect CSS versie 4.5 gratis beschikbaar.

Over Aspect Communications

Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT) is de toonaangevende aanbieder op het gebied van business communications, toegespitst op contact management technologie. De oplossingen van Aspect stellen organisaties in staat om de tevredenheid van hun klanten te verhogen, de operationele kosten te verlagen en tegelijkertijd informatie over de markt te verzamelen en nieuwe mogelijkheden voor cross-selling en up-selling te benutten. Aspect is de business partner van 76 procent van de 50 grootste organisaties wereldwijd (Fortune 50); meer dan 3 miljoen professionals op het gebied van sales en customer service vertrouwen dagelijks op de contact management oplossingen van Aspect. Aspect helpt organisaties te evolueren naar multichannel contact management door te zorgen voor probleemloze integratie van traditionele telefonie en voice-over-IP, e-mail, voice-mail, web, fax, en draadloze business communications. Daarbij beschermt Aspect de bestaande investeringen door voort te bouwen op de bestaande infrastructuur van de klant in front-office, back-office, internet en telefonie. Aspect is het enige bedrijf dat zowel het mission critical software platform, als de ontwikkelomgeving en de applicaties levert. De toonaangevende rol van Aspect als het gaat om oplossingen op het gebied van business communications is gebaseerd op meer dan 16 jaar ervaring en meer dan 7.600 implementaties wereldwijd. Het Aspect hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. (VS), en er zijn Aspect kantoren verspreid over de hele wereld, plus een uitgebreid netwerk van systems integrators, onafhankelijke software vendors en distributiepartners. Meer informatie over Aspect Communications kunt u vinden op www.aspect.com.