Ingezonden persbericht

persbericht

Themasessie van het Platform voor ICT en Marketing (PIM) op 26 februari: "Campaign Management: ervaringen uit de praktijk".

Op 26 febr. aanstaande organiseert het PIM een themasessie met als onderwerp 'Campaign Management: ervaringen uit de praktijk'.

Voor deze bijzonder leerzame bijeenkomst heeft het PIM drie sprekers. Erik van de Water van Aims-Software Benelux gaat in op hun ervaringen met campaign management bij Spaarbeleg, ABNAMRO en Center Parcs: hoe werden doelen bereikt, welke valkuilen en de weg naar succesvolle implementatie. Terrance Ray, directeur Reply Services bij de M+ Group presenteert de case 'Koers-Kompas'. Tot slot Levin de Nooij van SAS: geïllustreerd door cases wordt ingegaan op de manier waarop opgedane klantkennis gebruikt kan worden voor het uitvoeren, managen en evalueren van gedifferentieerde multilevel en multichannel campagnes.

De themasessie is dinsdag 26-02-02, van 18:00 21:00 uur bij SAS in Huizen. Informatie en aanmelden: www.pimonline.nl

Peter Verhaagen
Tel. 035-6026758 (Quorum 0182-571345)
Fax 035-6029223 (Quorum 0182-573240)
Mobiel: o6-54 300 588