Ingezonden persbericht
Persbericht
Integratie van Unified Communications-oplossing met applicaties van Siebel
Systems
TOPCALL sluit alliantieovereenkomst met Siebel
Zaltbommel, 24 januari 2002 - - TOPCALL International AG versterkt haar
positie op de e-business markt door middel van een Alliance Program
Partnership met Siebel Systems Inc. Deze wereldwijde overeenkomst stelt
TOPCALL in staat haar Unified Communications Solutions te leveren aan
gebruikers van Siebel op een van TOPCALL's 40 locaties. Ondernemingen die
hebben geïnvesteerd in Siebel-applicaties kunnen hierdoor optimaal gebruik
van data realiseren, waardoor het klantcontact wordt verbeterd en de
contactcenters betere communicatiediensten kunnen bieden.
Met de Customer Relationship Management (CRM)- en Employee Relationship Management (ERM)-applicaties van Siebel kunnen ondernemingen de informatie die ze via verkoop, marketing en ondersteuning genereren gebruiken voor het verbeteren van hun bedrijfsprocessen. De technologie van TOPCALL biedt toegevoegde waarde aan deze informatie, onder andere via de mogelijkheid om klanten berichten toe te sturen via SMS, fax en voice.
TOPCALL richt zich tevens op traditionele call centers die de overstap willen
maken naar een multimedia contact center. Technologie zoals Unified Messaging
(voice, fax en e-mail), integratie met groupware en aanwezigheidsregistratie
diensten (follow-me services) stellen ondernemingen in staat hun bestaande
diensten uit te breiden en het contact met klanten en leveranciers te
verbeteren. Nadere integratie met Siebel-applicaties is eveneens mogelijk via
TOPCALL consulting. Via deze service kan eenvoudig workflow gegenereerd
worden direct vanuit en naar bedrijfsapplicaties (een
verzekeringsmaatschappij kan bijvoorbeeld automatisch schadeclaims ontvangen
in de Siebel-applicatie, zonder te hoeven overschakelen naar de e-mail
client).
De cross-platform communicatiearchitectuur van TOPCALL maakt geavanceerde
prestaties mogelijk, zoals automatische voice/fax-distributie, voordelige fax
routing, archivering en gedetailleerde kostenrapportage. Gebruikers hebben
toegang tot alle berichten (voice, fax en e-mail) via hun voorkeursapparatuur
- PC, fax of mobiele telefoon (via text-to-speech). Daarnaast is er de
mogelijkheid elke boodschap door te sturen naar gespecificeerde ontvangers in
bijna elk mediatype (voicemail, e-mail of fax).
Door het installeren van TOPCALL's cross-platform communicatieplatform in
combinatie met de bedrijfsapplicaties van Siebel ontstaat een
communicatieknooppunt, waarmee ondernemingen hun e-businessapplicaties kunnen
verbinden met alle bekende
e-mailprogramma's en messaging services.
TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon:
0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: info@topcall.nl, website: www.topcall.nl.
TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified
Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt
daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund
door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn
beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile
Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40
landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke
Unified Communications.
TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor
berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer
dan 16 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties
die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren.
TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en
kantoorautomatisering.
Voor redactionele informatie:
PB0202
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon:
055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com.