Ingezonden persbericht

Persbericht

Integratie van Unified Communications-oplossing met applicaties van Siebel Systems

TOPCALL sluit alliantieovereenkomst met Siebel

Zaltbommel, 24 januari 2002 - - TOPCALL International AG versterkt haar positie op de e-business markt door middel van een Alliance Program Partnership met Siebel Systems Inc. Deze wereldwijde overeenkomst stelt TOPCALL in staat haar Unified Communications Solutions te leveren aan gebruikers van Siebel op een van TOPCALL's 40 locaties. Ondernemingen die hebben geïnvesteerd in Siebel-applicaties kunnen hierdoor optimaal gebruik van data realiseren, waardoor het klantcontact wordt verbeterd en de contactcenters betere communicatiediensten kunnen bieden.

Met de Customer Relationship Management (CRM)- en Employee Relationship Management (ERM)-applicaties van Siebel kunnen ondernemingen de informatie die ze via verkoop, marketing en ondersteuning genereren gebruiken voor het verbeteren van hun bedrijfsprocessen. De technologie van TOPCALL biedt toegevoegde waarde aan deze informatie, onder andere via de mogelijkheid om klanten berichten toe te sturen via SMS, fax en voice.

TOPCALL richt zich tevens op traditionele call centers die de overstap willen maken naar een multimedia contact center. Technologie zoals Unified Messaging (voice, fax en e-mail), integratie met groupware en aanwezigheidsregistratie diensten (follow-me services) stellen ondernemingen in staat hun bestaande diensten uit te breiden en het contact met klanten en leveranciers te verbeteren. Nadere integratie met Siebel-applicaties is eveneens mogelijk via TOPCALL consulting. Via deze service kan eenvoudig workflow gegenereerd worden direct vanuit en naar bedrijfsapplicaties (een verzekeringsmaatschappij kan bijvoorbeeld automatisch schadeclaims ontvangen in de Siebel-applicatie, zonder te hoeven overschakelen naar de e-mail client).

De cross-platform communicatiearchitectuur van TOPCALL maakt geavanceerde prestaties mogelijk, zoals automatische voice/fax-distributie, voordelige fax routing, archivering en gedetailleerde kostenrapportage. Gebruikers hebben toegang tot alle berichten (voice, fax en e-mail) via hun voorkeursapparatuur
- PC, fax of mobiele telefoon (via text-to-speech). Daarnaast is er de mogelijkheid elke boodschap door te sturen naar gespecificeerde ontvangers in bijna elk mediatype (voicemail, e-mail of fax).

Door het installeren van TOPCALL's cross-platform communicatieplatform in combinatie met de bedrijfsapplicaties van Siebel ontstaat een communicatieknooppunt, waarmee ondernemingen hun e-businessapplicaties kunnen verbinden met alle bekende
e-mailprogramma's en messaging services.

TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon: 0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: info@topcall.nl, website: www.topcall.nl.

TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40 landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke Unified Communications.

TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer dan 16 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren. TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en kantoorautomatisering.

Voor redactionele informatie:
PB0202
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com.