Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Eindhoven, januari 2002

Televisiemagazine â¤oeCamping Life⤝ draagt bij aan toename van reserveringen bij Vacansoleil

Camping Life
Vacansoleil Camping Holidays, de Nederlandse marktleider op het gebied van luxe campingvakanties met de auto naar meer dan 280 bestemmingen in dertien Europese landen, heeft sinds de eerste uitzending op RTL4 van het televisiemagazine â¤~Camping Life⤮ een flinke toename van het aantal reserveringen voor Camping Holidays geconstateerd. â¤~Camping Life⤮ is met een gemiddelde van 350.000 tot 400.000 kijkers van 13 jaar en ouder per uitzending een succes. Dit succes draagt niet alleen bij aan de toename van de reserveringen, maar de internetsite van Vacansoleil www.vacansoleil.com wordt de dagen na de uitzending ook veel drukker bezocht. De zaterdag en zondag na de uitzending verdubbelt het aantal bezoekers van 2500 naar ruim 5000 per dag. Vanaf zaterdag 2 februari aanstaande volgen er nog ⤦ uitzendingen om ⤦. uur op RTL4 met een herhaling op de zondag erna.