Ingezonden persbericht

Persbericht

CRM Award 2002 gaat van start

Amersfoort, februari 2002 - - Na de succesvolle uitverkiezing van 2001, met als winnaar Siemens Nederland NV, stellen de organisatoren, F&G Publishing en Universiteit Nyenrode de CRM Award weer open voor nieuwe inschrijvingen. Ondernemingen die willen meedingen naar de CRM Award 2002 hebben tot 15 mei de kans om hun CRM-project in te sturen. Deelname staat open voor alle ondernemingen die bezig zijn Customer Relationship Management in te bedden in hun organisatie. De uitreiking van de CRM Award vindt donderdag 26 september 2002 plaats op Universiteit Nyenrode te Breukelen.

Vakkundige jury
De ingezonden CRM-projecten worden beoordeeld door een jury die bestaat uit de volgende personen: Drs. Marnix Bügel, VODW Marketing; Drs. Tom Dolkens, iTEM Consultants; Drs. Herman Gores, Human Inference; Prof. dr. Janny Hoekstra, Rijksuniversiteit Groningen; Prof. dr. Ed Peelen, Universiteit Nyenrode; Bob Pen; Drs. Teun Putter, F&G Publishing; Mariëlle van der Zwan, PwC Consulting.

Waarom meedingen naar de Award?
De ontwikkelingen op het gebied van CRM gaan snel. Bedrijven kunnen door deel te nemen aan de prestigieuze CRM Award hun CRM-project laten toetsen en een antwoord krijgen op de vraag of men op de juiste weg zit. Daarnaast biedt deelname de kans de onderneming te profileren bij interne en externe relaties. Kortom, er wordt een bijdrage geleverd aan de professionalisering van het begrip CRM.

Nadere informatie en inschrijving:

· Op de website www.fngpubli.com kunnen gegadigden het aanmeldingsformulier vinden.

· Voor vragen over de procedure: Maricken Hengeveld, congresmanager. Telefoon: 033 - 422 40 86 of e-mail: maricken@fngpubli.com.
· Voor inhoudelijke vragen: Teun Putter.
Telefoon: 06 - 21 55 4851 of e-mail: teun@fngpubli.com.
· Voor sponsormogelijkheden: Alex Timmer.
Telefoon: 033 - 422 40 77 of e-mail: alex@fngpubli.com. of Michael Pelupessy. Telefoon: 033 - 422 40 76 of e-mail: michael@fngpubli.com

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom Uitgevers en geeft (hand)boeken, vaktijdschriften, nieuwsbrieven en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en CRM) en ICT (documentmanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels: Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant en VIP vakblad voor documentmanagement. Enkele evenementen: CRM Award, Nationaal Call Center Congres en de VIP Businessclub. Tenslotte heeft F&G Publishing naast haar eigen website, www.fngpubli.com, drie internetportals binnen specifieke vakgebieden: www.callcenterplaza.com, www.viponline.nl en www.crmexpert.nl. Voor redactionele informatie:
F&G Publishing, Maricken Hengeveld, Postbus 1633, 3800 BP Amersfoort. Telefoon:
033 4224 086, fax: 033 4224 089, e-mail: maricken@fngpubli.com, www.fngpubli.com.