Ingezonden persbericht

Populariteit van Maxima-tango ook op internet merkbaar

"Adios Nonino" een van de populairste zoektermen

GRONINGEN, 20020205 -- Adios Nonino (gespeeld door Carel Kraayenhof.) en sinds de bruiloft beter bekend als de Maxima Tango is ongekend populair. De cd's hiervan zijn nauwelijks aan te slepen. Ook op internet is de tango populair, in zoekmachines staat de zoekterm 'Adios Nonino' met stip op 1.

Search Engine Marketing bureau Traffic4u onderzocht bij de grootste zoekmachines in Nederland de populariteit van het keyword Adios Nonino. Bij Msn, volgens Traffic4u de op twee na grootste zoekmachine van Nederland, is de term ongekend populair. Ook bij Ilse, Nederlands grootste zoekmachine, is 'Adios Nonino' naast vele andere Oranje huwelijk gerelateerde keywords veelgezocht: de helft van de twintig meest opgevraagde zoekwoorden zijn aan het huwelijk gerelateerd. Thijs Vergeer (zoekmachine Vinden.nl) over de populariteit: 'Voorheen werd er nooit op gezocht (vrij logisch) maar sinds de bruiloft, staat het keyword met een dikke 3000 zoekopdrachten/dag op de nr. 1 positie in de lijst met meest gezochte woorden.'

Gert-Jan Munneke, Managing Partner Traffic4u over de Maxima-Tango: "Wij houden voor onze klanten de zoekmachines nauwlettend in de gaten, je ziet steeds vaker dat actuele onderwerpen, zoals ook sinds 11 september WTC en Bin Laden, veel gezochte zoektermen zijn."

Over Traffic4u:
Traffic4u (www.traffic4u.nl) is een dynamisch en snel groeiend marketing/advies bureau dat met name Search Engine Positioning, het relevant positioneren van bedrijven met hun producten en diensten in de zoekresultaten van zoekmachines, verzorgt.