BLUM EN PARTNERS

Smiths en Marco Borsato beeindigen sponsorovereenkomst

PERSBERICHT

SMITHS EN MARCO BORSATO BEEINDIGEN SPONSOROVEREENKOMST

...maar blijven wel dikke vrienden

BLARICUM, 7 februari 2002, Marco Borsato en Smiths Food Group bv hebben vandaag op feestelijke wijze zakelijk afscheid van elkaar genomen. Op een bijeenkomst in Blaricum overhandigde Smiths de bekende zanger een platina chip, als dank voor de goede samenwerking, en een cheque voor War Child. Marco Borsato is ambassadeur voor deze organisatie, die kinderen in oorlogsgebieden helpt.

Smiths Food Group is vijf jaar de officiële sponsor geweest van Marco Borsato. In die periode heeft de zanger Smiths bij verschillende gelegenheden uitstekend vertegenwoordigd. De samenwerking heeft onder meer geresulteerd in zeven opvallende en soms spraakmakende commercials.

De beslissing het contract per 2002 niet te verlengen is met volledige instemming van beide partijen genomen. Smiths wil de verschillende merken chips die het produceert afzonderlijk ondersteunen. Het is daardoor niet mogelijk de reclame hiervoor aan één persoon te koppelen. Marco Borsato wil voorkomen dat hij te veel met één merk wordt geïdentificeerd.

Marco Borsato en Smiths hebben nog wel één bindende afspraak gemaakt: ze blijven fan van elkaar.