BLUM EN PARTNERS
Smiths en Marco Borsato beeindigen sponsorovereenkomst
PERSBERICHT
SMITHS EN MARCO BORSATO BEEINDIGEN SPONSOROVEREENKOMST
...maar blijven wel dikke vrienden
BLARICUM, 7 februari 2002, Marco Borsato en Smiths Food Group bv
hebben vandaag op feestelijke wijze zakelijk afscheid van elkaar
genomen. Op een bijeenkomst in Blaricum overhandigde Smiths de bekende
zanger een platina chip, als dank voor de goede samenwerking, en een
cheque voor War Child. Marco Borsato is ambassadeur voor deze
organisatie, die kinderen in oorlogsgebieden helpt.
Smiths Food Group is vijf jaar de officiële sponsor geweest van Marco
Borsato. In die periode heeft de zanger Smiths bij verschillende
gelegenheden uitstekend vertegenwoordigd. De samenwerking heeft onder
meer geresulteerd in zeven opvallende en soms spraakmakende
commercials.
De beslissing het contract per 2002 niet te verlengen is met volledige
instemming van beide partijen genomen. Smiths wil de verschillende
merken chips die het produceert afzonderlijk ondersteunen. Het is
daardoor niet mogelijk de reclame hiervoor aan één persoon te
koppelen. Marco Borsato wil voorkomen dat hij te veel met één merk
wordt geïdentificeerd.
Marco Borsato en Smiths hebben nog wel één bindende afspraak gemaakt:
ze blijven fan van elkaar.