Blauw New Media



----------- PERSBERICHT ----------------

Blauw Research trekt zich terug uit het samenwerkingsverband met EMIS rondom AEMIS

Blauw Research trekt zich terug uit het samenwerkingsverband met EMIS rondom AEMIS, het nieuwe mediabereiksonderzoek dat de concurrentie wil aangaan met het bereiksonderzoek van JIC/NOM (Joint Industry Committee-Nationaal Onderzoek Multimedia).

"Blauw Research heeft deze beslissing genomen op basis van onze ervaringen bij de voortslepende onderhandelingen met Interview-NSS over de samenwerking binnen AEMIS. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat onze mogelijkheden om een wezenlijke rol te spelen bij de definitie en uitvoering van het onderzoek vrij beperkt zijn. In een dergelijke situatie is het voor ons niet langer interessant om in AEMIS te participeren", aldus Lejo Duivenvoorde, Managing Director Blauw Research BV.


---

Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Lejo Duivenvoorde
lejod@blauw.com
0031-10-4000900
Blauw Research BV

Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in Nederland met 90 medewerkers en een omzet van 7 mln. Euro. Internet staat centraal in de strategie van Blauw, een full-service onderzoekspartner op het gebied van klant- en medewerkerrelaties, corporate image, merk-, en communicatievraagstukken en (nieuwe) media. Blauw is vooral actief in de IT-markt, telecommunicatie, financiële services en e-business.

Disclaimer: "Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder voorafgaand deskundig advies." © Blauw Research 2001